کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

انیمیشن محبوب کورالاین (Coraline) دوباره قراره در هالووین 2024 اکران بشه!
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



انیمیشن محبوب کورالاین (Coraline) دوباره قراره در هالووین 2024 اکران بشه!

این خبر برای طرفدارهایی که نتونستن اکران تابستونی این انیمیشن Coraline رو ببینن خیلی خوشحال‌کننده‌ست. استودیو انیمیشن‌سازی لایکا اعلام کرده که در روز هالووین، این انیمیشن Coraline استاپ‌موشن محبوب رو مجدداً روی پرده سینماها میاره.

 

 

Coraline

 

این تصمیم بعد از موفقیت بزرگ اکران مجدد کورالاین (Coraline) در ماه آگوست گرفته شد که به مناسبت پانزدهمین سالگردش انجام شد و بیش از ۵۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت. این‌بار، فیلم در دو نسخه 2D و 3D به صورت بازسازی‌شده به نمایش در میاد.

 

علاوه بر این، تماشاگرها در حین دیدن فیلم می‌تونن نگاهی به پروژه بعدی لایکا به نام وایلدوود داشته باشن. اکران جدید کورالاین از ۳۱ اکتبر در بریتانیا، ایرلند، استرالیا، کانادا، اتریش و اکوادور شروع می‌شه و بعد از اون به کشورهای دیگه هم اضافه می‌شه. همینطور در ماه نوامبر هم، فرانسه و ایتالیا شاهد اکران مجدد این فیلم به مناسبت سالگردش خواهند بود.

 

مدیر ارشد بازاریابی و عملیات لایکا، دیوید برک، در این باره گفته: “همه ما توی لایکا از موفقیت جهانی اکران مجدد کورالاین خیلی خوشحالیم و خوشحالیم که یک فرصت دیگه برای دیدنش توی جشن‌های هالووین امسال به تماشاگرها می‌دیم.”

 

کورالاین تونست توی اکران مجدد تابستونی، رکورد فروش بالاترین انیمیشن استاپ‌موشن تاریخ آمریکا رو بزنه و فیلم‌های کابوس قبل از کریسمس و فرار مرغی رو پشت سر بذاره. همچنین، توی آمریکا تبدیل به موفق‌ترین اکران مجدد دهه گذشته شده.

 

بلیت‌های این اکران از امروز توی آمریکا به فروش می‌رسه. پس اگه تا حالا این انیمیشن رو ندیدی، هالووین امسال فرصت خیلی خوبی برای دیدن دوباره این شاهکار دوست‌داشتنیه!

 

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها