کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اولین مسابقه اتومبیل رانی Keanu Reeves در سال 2024.
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



کیانو ریوز در Keanu Reeves اولین مسابقه حرفه‌ای اتومبیل‌رانی خود در پیست ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی، دچار لغزش شد و مسیرش را از دست داد.

 

Keanu Reeves Spins Out Amid Pro Auto Racing Debut At Indianapolis Motor Speedway1

 

 

کیانو ریوز Keanu Reeves در اولین تجربه حرفه‌ای اتومبیل‌رانی‌اش در پیست معروف ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی، بدون مشکل خاصی موفق شد سرعت خودرو را بالای 50 مایل بر ساعت نگه دارد. ستاره فیلم “Speed” در مسابقه تویوتا GR Cup شرکت کرد و هم‌تیمی او در این مسابقه، کودی جونز از گروه ورزشی و کمدی Dude Perfect بود. کیانو در اواسط مسابقه، در پیچ 9 به سمت چمن‌ها لغزید، اما خوشبختانه هیچ آسیبی ندید و سریعاً به مسابقه برگشت.

 

حدوداً در نیمه مسابقه که 45 دقیقه طول کشید، ریوز بدون برخورد به سایر خودروها، فقط از مسیر خارج شد و به چمن‌ها رفت. پس از اینکه به همه اعلام کرد که مشکلی ندارد، دوباره به مسابقه بازگشت و در نهایت در جایگاه 25 از بین 35 شرکت‌کننده قرار گرفت. بهترین جایگاهی که در طول مسابقه به دست آورد، رتبه 21 بود و خوشبختانه در پیچ 14 از یک تصادف در دور اول هم جان سالم به در برد.

 

 

بازیگر فیلم “ماتریکس” در این مسابقه، که به عنوان سری پشتیبان شناخته می‌شود، شرکت کرد. سری پشتیبان به مسابقاتی می‌گویند که سطح پایین‌تری دارند و می‌توانند به رانندگان کمک کنند تا به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنند. این مسابقه به عنوان بخشی از رویداد Indy 8 Hour برگزار شد و قرار است کیانو فردا در دومین مسابقه هم حضور داشته باشد.

 

 

عکس‌ها و ویدیوهای کیانو در اینترنت، او را پشت فرمان خودروی شماره 92 که با عنوان “BRZRKR” شناخته می‌شود، نشان می‌دهد. این خودرو به رمان علمی-تخیلی‌ای که ریوز به همراه “چاینا می‌ویل” نوشته و در دنیای کمیک‌های BRZRKR جریان دارد، اشاره دارد. این دنیای کمیک توسط ریوز و “مت کیندت” خلق شده است.

 

 

ریوز قبلاً در سال 2009 در مسابقه تویوتا گرند پری لانگ بیچ، که برای سلبریتی‌ها برگزار شد، شرکت کرد و برنده شد. او یکی از طرفداران بزرگ موتوراسپورت است و اغلب در مسابقات MotoGP و فرمول 1 دیده می‌شود. حتی روایت‌گری مستند چهار قسمتی “Brawn: The Impossible Formula 1 Story” در شبکه Hulu را هم برعهده داشته است. در سال 2011، او و شریک تجاری‌اش “گارد هالینگر” شرکت موتورسیکلت‌سازی “Arch” را راه‌اندازی کردند، که حالا مستند جدیدی به نام “The Arch Project” در شبکه Roku درباره این شرکت ساخته شده است.

 

 

Keanu Reeves قرار است روز سه‌شنبه در مراسم گفت‌وگو و نمایش 30 سالگی فیلم “Speed” در American Cinematheque، در کنار هم‌بازی‌اش ساندرا بولاک، شرکت کند.

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها