کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

حضور سگ سوپرمن (Superman) در فیلم جدیدش
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



جیمز گان تأیید کرد که سگ سوپرمن در فیلم جدیدش حضور داره!

 

حالا که فیلم جدید سوپرمن (Superman) قراره شروع تازه‌ای برای دنیای DC باشه، شاید از خودت بپرسی که این نسخه‌ی جیمز گان از سوپرمن چقدر با نسخه‌ی زک اسنایدر یا حتی هر نسخه‌ی دیگه‌ای از این شخصیت متفاوت خواهد بود. اما این رو بدون که یه اتفاق جالب قراره بیفته: کریپتو سگ سوپرمن میاد تو فیلم! بله، «دیوید کورن‌سوت» که نقش کال‌ال رو بازی می‌کنه، همراه با یه دوست چهارپا ظاهر می‌شه و خود گان هم اینو تأیید کرده.

 

James Gunns Superman Movie Will Include Krypto The Superdog The Director Confirms

 

 

جیمز گان توی توییتر توضیح داده که شخصیت کریپتو از سگ نجات‌یافته‌ی خودش، «اوزو» الهام گرفته. «کریپتو از سگ ما اوزو الهام گرفته، که درست بعد از شروع نوشتن فیلمنامه‌ی سوپرمن، اونو به سرپرستی گرفتیم. اوزو از یه وضعیت نجات پیدا کرده بود که تو حیاط پشتی با ۶۰ تا سگ دیگه زندگی می‌کرد و هیچ‌وقت با انسان‌ها ارتباط نداشته بود.

 

از همون اول خونه‌مون رو به هم ریخت، کفش‌هامون رو نابود کرد، مبلمان رو خراب کرد و حتی لپ‌تاپم رو خورد! یه مدت طول کشید تا اصلاً اجازه بده بهش دست بزنیم. اون موقع با خودم فکر می‌کردم، “خدای من، اگه اوزو قدرت‌های ابرقهرمانی داشت، زندگی چقدر سخت می‌شد؟” و این‌جوری بود که کریپتو وارد داستان شد و مسیر فیلم‌نامه رو تغییر داد، همون‌طور که اوزو داشت زندگی من رو عوض می‌کرد.» گان اضافه کرده: «راستی، اوزو الان خیلی وقت‌ها یه پسر خوبه!»

 

 

علاوه بر یه ویدیو از سوپرمن (Superman) در کنار کریپتو، گان یه تصویر از کمیک «سوپرمن و کریپتو روی ماه» اثر گرانت موریسون هم به اشتراک گذاشته که تأیید کرده این کمیک تأثیر بزرگی روی فیلمش گذاشته. حتی یه عکس از خودش و اوزو هم منتشر کرده!

 

 

حالا سوال اینجاست: کریپتو چقدر «پسر خوبی» میشه؟ چطور توی دیدگاه جیمز گان از سوپرمن جا می‌گیره؟ و آیا قراره قدرت توی دنیای DC تغییر کنه؟ جواب همه‌ی این سوال‌ها رو وقتی سوپرمن (Superman) توی تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۵ اکران بشه، خواهیم فهمید!

 

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها