کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه باد برمی خیزد The Wind Rises 2013-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه باد برمی خیزد

خلاصه داستان

جیرو رویای پرواز و طراحی هواپیما های زیبا را با الهام از طراح معروف هوانوردی ایتالیایی کاپرونی دارد. جیرو از جوانی نزدیک‌ بین بود و نمی‌توانست خلبان شود. در سال 1927 به یک شرکت مهندسی بزرگ ژاپنی می‌ پیوندد و به یکی از مبتکرترین و موفق‌ترین طراحان هواپیما در جهان تبدیل می‌شود اما ...

درباره فیلم

Spread the love



انیمه باد برمی خیزد The Wind Rises 2013

انیمه The Wind Rises، یک انیمیشن در ژانر درام و بیوگرافی ژاپنی به کارگردانی و نویسندگی هایائو میازاکی است. تهیه کنندگی انیمه را توشیو سوزوکی برعهده داشته است. این انیمه اقتباسی از مانگای با همین نام اثر هایائو میازاکی است. هیداکی آنو، هیدتوشی نیشیجیما، میوری تاکیموتو، ماساهیکو نیشیمورا و ماناسای نومورا  از جمله صداپیشگان این انیمه هستند.

 

انیمه باد برمی خیزد The Wind Rises، در سال 2013 پرفروش‌ترین انیمه ژاپنی در خود ژاپن بود. این فیلم برای جوایز مختلف از جمله نامزدی در مراسم جوایز اسکار به عنوان بهترین انیمیشن، جایزه گلدن گلوب به عنوان بهترین فیلم زبان خارجی و جایزه آکادمی ژاپن به عنوان بهترین انیمیشن سال نامزد شد که جایزه ی بهترین انیمیشن سال را به دست آورد. تدوین و ویرایش انیمه را تاکشی سیاما انجام داده است. موسیقی متن انیمه اثری از جو هیسایشی می باشد.

 

انیمه باد برمی خیزد The Wind Rises 2013 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Wind Rises 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها