کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ارین کیهیل

 

ارین کیهیل Erin Cahill (متولد 4 ژانویه 1980) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی می باشد. او به عنوان جن اسکاتس در پاور رنجرز: نیروی زمان، خواهر تد موزبی در سریال چگونه با مادرم آشنا شدم و کندرا برک در نجات ایمان شناخته می شود.

 

 او در سن چهار سالگی بازیگری را در تولیدات محلی مدرسه دبیرستان مادرش شروع کرد و در سن هشت سالگی مشغول درس های خوانندگی و رقص شد. وی در سال 1991 ملکه پیش‌ نوجوان ویرجینیا و دومین نفر در مسابقات ملی جوان آمریکا شد. پس از فارغ‌ التحصیلی از دبیرستان در سال 1998، او با بورسیه تحصیلی و هنرهای نمایشی به دانشگاه مری‌ مونت منهتن در نیویورک رفت. ارین در سن 19 سالگی دانشگاه را ترک کرد تا به حرفه بازیگری تمام‌ وقت در لس آنجلس بپردازد.

 

از دیگر آثار با نقش آفرینی وی می توان به فیلم Cut to the Chase 2016، رزیدنت ایول: انتقام Resident Evil: Vendetta 2017، سریال Power Rangers Time Force 2001، سریال Sleepy Hollow 2013، فیلم Christmas on Cherry Lane 2023، فیلم همیشه برف می آید It Snows All the Time 2022، فیلم Church People 2021 و… اشاره کرد.

 

 

list