کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

سوشانت سینگ راجپوت

 

سوشانت سینگ راجپوت Sushant Singh Rajput (زاده ۲۱ ژانویه ۱۹۸۶ – درگذشته ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰) یک هنرپیشه هندی بود که به‌خاطر فعالیت‌هایش در سینمای هند شناخته شده است. او در تعدادی از فیلم های موفق تجاری مانند M.S. Dhoni: The Untold Story (2016)، Kedarnath (2018) و Chhichhore (2019) ایفای نقش کرده است. راجپوت یک جایزه اکران را از آن خود کرده و برای سه جایزه فیلم فیر نامزد شده است. او دو بار در فهرست 100 سلبریتی فوربس قرار داشته است. از اثار وی میتوان به

 

راجپوت پس از انصراف از دوره مهندسی دانشکده مهندسی دهلی و ورود به صنعت تئاتر در بمبئی، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی هندی آغاز کرد.  اولین تجربه او در درام عاشقانه Kis Desh Mein Hai Meraa Dil (2008) صورت گرفت. پس از آن نقش اصلی سریال Pavitra Rishta (2009-2011) را بر عهده گرفت. اولین فیلم سینمایی که راجپوت در آن به ایفای نقش پرداخت Kai Po Che (2013) بوده است که در بین منتقدان و گیشه به موفقیت بسیاری دست پیدا کرد. از دیگر آثار وی میتوان به کای پو چی! (۲۰۱۳)،یک عاشقانه تصادفی (۲۰۱۳)، پی‌کی (۲۰۱۴)، رابطه (۲۰۱۷)، به نیویورک خوش آمدید (۲۰۱۸) و “سونچیریا 2019 Sonchiriya” اشاره کرد.

 

سوشانت سینگ صبح روز یک‌شنبه ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ در 34 سالگی در منزل خود در بمبئی دست به خودکشی زد. گزارش‌های اولیه پلیس می‌گوید که وی شش ماه گذشته از افسردگی رنج می‌برده و تحت درمان روان‌پزشک بوده‌ است. آخرین فیلم او، Dil Bechara (2020) پس از مرگش در پلتفرم استریم Hotstar منتشر شد.

 

 

list