کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

سوفیا تیلور علی

 

سوفیا تیلور علی Sophia Taylor Ali با عنوان اصلی سوفیا تیلور رامزیر علی بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال‌های کمدی رمانتیک Faking It، سریال درام پزشکی Grey’s Anatomy و The Wilds شناخته شده است. علی از پدری پاکستانی و مادری اروپایی آمریکایی به دنیا آمده است. علی تا سن 16 سالگی رقصنده بود و سرگرمی های او نقاشی با آبرنگ و گرافیتی بوده است. وی در سال 2003 اولین حضور خود را در برنامه تلویزیونی K Street انجام داد. علی در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی از جمله Faking It، Shake It Up، CSI: Miami، Missionary Man و Famous in Love ظاهر شد.

 

در سال 2017 علی برای ایفای نقش دکتر داهلیا قادری در سریال درام پزشکی ABC Grey’s Anatomy و در سال 2018 برای بازی در نقش پنه‌لوپه در فیلم هیجان‌انگیز ماوراء طبیعی Blumhouse انتخاب شد. در سال 2022 علی در نقش کلویی فریزر در فیلم “آنچارتد Uncharted 2022” بازی کرد. این فیلم با نقدهای متفاوتی رو به رو شد و عملکرد علی مورد تحسین قرار گرفت.

 

 

list