کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

لی هی جون

 

لی هی جون Lee Hee-joon (زاده ۲۹ ژوئن ۱۹۷۹) هنرپیشه اهل کره جنوبی است.او در سال 2007 در فیلم «Secret Sunshine» حضور چشمگیری داشت و به دلیل حضور جذابش مورد توجه قرار گرفت. پس از آن، او به صورت فعال نقش‌های مکمل را دنبال کرد و در فیلم‌هایی مانند «غارتگران» (2009)، «تجارت ناعادلانه» (2010)، «دریای زرد» (2010)، «قلب می‌تپد» (2011)، «نسخه ویژه» (2012) و “کارآگاه چا” (2012) هنرنمایی کرد. وی پس از اتمام دبیرستان بدون اینکه بداند چه کاری می خواهد انجام دهد، وارد گروه مهندسی شیمی در دانشگاه یونگنام شد.

 

نقطه عطف زندگی او یک هفته قبل از ورود به سربازی بود، زمانی که با یک تصادف رانندگی مواجه شد. در نتیجه از خدمت سربازی معاف شد. با وجود معافیت، علاقه اش را به درس از دست داد و مدتی روزها را با گیتار زدن و آواز خواندن سپری کرد. در این مدت او به طور اتفاقی پوستر یک گروه تئاتر کودک در دایگو را دید و از روی کنجکاوی از این شرکت تئاتر بازدید کرد. این روند منجر به علاقه وی به بازیگری شد. از آثار تلویزیونی وی می توان به “پارادوکس کشنده A Killer Paradox 2024“، “بدون خون Blood Free 2024” و “افسانه دریای آبی (2017–2016) The Legend of the Blue Sea” اشاره کرد.

list