کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کارا دلوین

 

کارا دلوین Cara Delevingne با نام کامل کارا جوسلین دلوین (زادهٔ ۱۲ اوت ۱۹۹۲) مدل و بازیگر انگلیسی است. کارا نوه جوزلین استیونز، رئیس پیشین شرکت میراث انگلستان است. پدر و مادر او از ثروتمندان انگلستان هستند. او پس از ترک مدرسه در سال 2009 با Storm Management قرارداد امضا کرد. دلوین در سال 2012 و 2014 به عنوان مدل سال در جوایز مد بریتانیا انتخاب شد. وی همچنین سه جایزه انتخاب نوجوان و نامزدی جایزه فیلم مستقل بریتانیا و جایزه فیلم و تلویزیون MTV را دریافت کرده است.

 

دلوین حرفه بازیگری خود را با یک نقش کوچک در اقتباس سینمایی آنا کارنینا از جو رایت در سال 2012 آغاز کرد. برجسته ترین نقش های او عبارتند از مارگو راث اشپیگلمن در فیلم رمانتیک شهرهای کاغذی (2015)، افسونگر در فیلم کمیک جوخه انتحار (2016) و لورلین در والرین و شهر هزار سیاره (2017) اثر لوک بسون. دلوین دو مجموعه از مد برای دی‌کی‌ان‌وای و Mulberry طراحی کرده‌است. در اکتبر سال ۲۰۱۷ دلوین کتاب رمانی با نام آینه، آینه برای گروه سنین نوجوانان چاپ کرد. این کتاب در ۲۵۱ صفحه چاپ شد که در مورد رابطه دوستی بین دو جوان است. از آثار تلویزیونی وی میتوان به سریال “محله کارناوال (2023-2019) Carnival Row” اشاره کرد.

 

list