کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کارل کلمونز-هاپکینز

 

کارل کلمونز-هاپکینز Carl Clemons-Hopkins بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای ایفای نقش مارکوس در سریال کمدی-درام Hacks (2021–اکنون) شناخته شده است. وی برای این نقش نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy 2021 در جایگاه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی شده است. کلمونز-هاپکینز در لیتونیا، جورجیا به دنیا آمد و دبیرستان را در اسنلویل، جورجیا گذراند. وی در نمایش های صحنه ای متعددی بازی کرده است. کارل در سال 2014 نامزد جایزه بریمور  در تئاتر شده است.

 

کلمونز-هاپکینز پس از تماشای فیلم Moonlight در سال 2016 به دنبال فرصت های تلویزیونی و فیلمی بود. در سال 2021، کلمونز-هاپکینز بازی در سریال مکس را آغاز کرد. وی در ادامه در فیلم Candyman که در 27 اوت 2021 منتشر شد به هنرنمایی پرداخت. کارل در سال 2022 در نقش جیمز بالدوین در مقابل کریستال دیکنسون در نقش نیکی جیووانی در فیلم Lessons in Survival: 1971 حضور یافت. وی در فیلم “حباب عروسکی The Beanie Bubble 2023” نیز هنرنمایی کرده است.

 

list