کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کلان لاتز

 

کلان لاتز Kellan Lutz با نام کامل کلان کریستوفر لوتز  (زاده ۱۵ مارس ۱۹۸۵) یک بازیگر و مدل آمریکایی است. او اولین تجربه بازیگری خود را در Stick It (2006) انجام داد و در ادامه برای بازی در نقش امت کالن در مجموعه فیلم The Twilight Saga (2008-2012) شناخته شد. او از آن زمان در فیلم Immortals در سال 2011 بازی در نقش پوزیدون را بر عهده گرفته است. لاتز در انیمیشن تارزان در سال 2013 صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده گرفت. وی همچنین نقش جان اسمایلی را در The Expendables 3 (2014) و هرکول را در The Legend of Hercules (2014) ایفا کرده است.

 

لاتز در دیکنسون، داکوتای شمالی به دنیا آمد. وی در غرب میانه و در آریزونا بزرگ شده و از دبیرستان Horizon در اسکاتسدیل، آریزونا فارغ التحصیل شد. لاتز قبل از اینکه تصمیم بگیرد حرفه بازیگری را دنبال کند به دانشگاه چپمن رفت تا رشته مهندسی شیمی را دنبال کند. او بیست و سومین بازیگر نقش تارزان در سینما است. از دیگر آثار وی میتوان به “آنچه باقی می ماند What Remains 2022” به کارگردانی ناتان اسکاگینز اشاره کرد.

 

list