کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

زوئی د گراند میسون

 

زوئی د گراند میسون Zoé De Grand Maison (زاده 3 مه 1995) یک بازیگر کانادایی است. او برای نقش های گریسی جوهانسن در سریال تلویزیونی یتیم سیاه و اشلی در فیلم Bad Hair Day شناخته شده است. او اخیراً نقش Evelyn Evernever را در سریال درام نوجوانان The CW Riverdale بازی کرده است. در سال 2012، Grand Maison اولین حضور تلویزیونی خود را در Saving Hope در شبکه تلویزیونی CTV و NBC انجام داد، جایی که او نقش تارا را بازی میکرد.

 

در سال 2013 او نقش امیلی مورلند را برای چهار قسمت از سریال تلویزیونی کانادایی بازی کرد. در می 2014 در سریال Motive که در آن نقش ساشا کینگ را بازی میکرد ظاهر شد. در سال 2014، میسون به گروه بازیگران سریال Black Orphan با بازی گریسی یوهانسن پیوست. در مارس 2015 او نقش نیکولت گرین را در مجموعه تلویزیونی اسرار مرداک در تلویزیون CBC بازی کرد او همچنین در قسمتی از سریال Rookie Blue در شبکه ABC به عنوان مهمان شرکت داشته است. وی اخیرا در درام ترسناک “جاده اورگان 2023 Organ Trail” نیز هنرنمایی کرده است.

 

 

list