کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

لانا

 

 

لانا Lana با عنوان اصلی کاترین جوی (سی جی) پری (زاده ۲۴ مارس ۱۹۸۵) کشتی گیر حرفه ای و بازیگر آمریکایی است. او با All Elite Wrestling قرارداد امضا کرده و در آنجا با عنوان CJ فعالیت می کند. او بیشتر به خاطر حضور با عنوان لانا در WWE از سال 2013 تا 2021 شناخته شده است.  لانا که در دهه گذشته به عنوان سوپراستار WWE شناخته می‌شد اخیراً در فیلم علمی تخیلی Cosmic Sin محصول نتفلیکس در کنار بروس ویلیس و فرانک گریلو ظاهر شده است. وی در ادامه در فیلم هیجان‌انگیز Wifelike در کنار جاناتان ریس مایرز و النا کامپوریس دیده شد.

 

سی جی یک روسی یهودی با رگه های سوئدی و پرتغالی میباشد. او همچنین شهروندی بلغارستان و آمریکا را در اختیار دارد. . از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Another Versions of You ،Pitch Perfect 1 & 2 و “مانع 2023 SNAG” اشاره کرد. تیتراژ تلویزیونی CJ شامل بخش مهمان در Banshee برای Cinemax، The Game for Bet و Adam Devine House Party برای Comedy Central است.سی جی عاشق ماجراجویی، داستان سرایی و هنر است. او  در سن 10 سالگی با باله ملی لتونی شروع به رقص در سطح حرفه ای کرد. سپس در 17 سالگی به نیویورک رفت تا با تئاتر رقص آمریکایی آلوین آیلی، باله هیسپانیکو و مرکز رقص برادوی تمرین کند.

 

لانا به زبان روسی و بلغاری روان صحبت می کند و در شبکه های اجتماعی با بیش از 4 میلیون نفر در اینستاگرام، 1.6 میلیون در TikTok و 1.2 میلیون در توییتر طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

 

list