کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کریگ تی. نلسن

 

کریگ تی. نلسن Craig T. Nelson (زاده 4 آوریل 1944) بازیگر آمریکایی است. او به علت بازی در نقش هایدن فاکس در سریال کمدی Coach محصول ABC برنده جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی شده است. وی با بازی در نقش معاون وارد ویلسون در فیلم Stir Crazy، استیو فریلینگ در فیلم Poltergeist در سال 1982 و الکس کالن در وکیل مدافع شیطان (1997) شناخته شده است. او همچنین در نقش زیک براورمن در سریال درام والدین محصول ان‌بی‌سی (15-2010) به هنرنمایی پرداخته است.

 

از دیگر فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن ها نقش داشته‌ است می‌توان به نمای پارالاکس، سرباز بنجامین، خواستگاری، شگفت‌انگیزان، سگ را بجنبان، موج‌سوار، ترنر و هوک، تیغ شهرت، مردان کمپانی، خانواده استون، ارواح خبیثه ۲، سربازان بورلی هیلز، باشگاه کتاب: فصل بعدی، تمام حرکات درست و سرسخت شدن (۲۰۱۵) اشاره کرد. نلسن صداپیشگی انیمیشن های مختلفی را از جمله “شگفت‌انگیزان Incredibles 2” بر عهده داشته است.

 

list