کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کیم هی وون

 

کیم هی وون Kim Hee-won، کارگردان تلویزیونی کره‌ای است. یکی از آثار برجسته‌اش سریال Vincenzo (2021) شبکه tvN است که سومین نسخه از “تریلوژی عدالت” پارک جه‌بوم است، او نامزد بهترین کارگردانی در جوایز هنری Baeksang Art Awards سی‌وهفتم شد. علاوه بر این، او در جوایز محتوای کره ۲۰۲۱ تحسین وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری را کسب کرد.

 

پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ملی هنرهای کره، کیم هی‌وون در سال ۲۰۰۶ به شبکه MBC پیوست و در آنجا به عنوان یک کارگردان کمکی حرفه‌اش را آغاز کرد. به طور قابل توجهی، به عنوان یک کارگردان کمکی برای سریال آخرین رسوایی زندگی من از مون هی‌جونگ خدمت کرد.

 

در سال ۲۰۱۱، کیم هی‌وون به کانال کابلی MBN پیوست، که به عنوان اولین شرکت پخش داخلی کره بود که برای سیتکام Come, Come, Absolutely Come [ko] آزمایش بازیگران را برگزار کرد. سیتکام درباره زندگی روزمره سه مرد و زن شوخ‌طبع است که زیر یک سقف زندگی را آغاز می‌کنند. رویداد آزمایش در ۱۱ اکتبر در مرکز رسانه‌های مایکیونگ در سئول برگزار شد. این سریال ترکیبی منحصر به فرد از یک درام آمریکایی و یک سیتکام را ارائه می‌کند و استعدادهای خلاق تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه ملی هنرهای کره، از جمله کیم هی‌وون برای اولین بار به عنوان کارگردان، هوانگ یو-روم و نویسنده کیم گیونگ-می را به نمایش گذاشت. به طور قابل توجه، کارگردان لی جانگ-سو از فیلم لوگوس نیز به عنوان تهیه‌کننده این برنامه خدمت کرد. و در سال 2024 ملکه اشک ها Queen of Tears را خلق کرد.

list