کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پارک جی اون

 

پارک جی اون Park Ji-eun، (متولد ۱۹۷۶) نویسنده تلویزیونی کره‌ای است. او نویسنده‌ی سریال‌های محبوب کره‌ای «ملکه خانه‌ی خانم‌ها» (۲۰۰۹)، «همسر من خانواده‌ای دارد» (۲۰۱۲)، «عشق من از ستاره» (۲۰۱۳-۲۰۱۴)، «تهیه‌کننده‌ها» (۲۰۱۵)، «افسانه‌ی دریای آبی» (۲۰۱۶)، «به زمین فرود آمدن بر روی شما» (۲۰۱۹-۲۰۲۰) و «ملکه اشک ها Queen of Tears 2024» است.

پارک جی اون حرفه‌ی سرگرمی خود را در سال ۱۹۹۷ شروع کرد و دهه‌ی بعد را صرف نوشتن برای برنامه‌های تاک رادیویی، برنامه‌های گوناگون و سیتکام‌ها کرد.

 

در سال ۲۰۰۷، او فیلم تلویزیونی «عشق متوقف نمی‌شود» را با فرمت امنی‌باس نوشت که در کانال کابلی KBS N پخش شد. این منجر به اولین مینی‌سریال درام او با عنوان «کارل را بگیر! او سو-جونگ» شد که او آن را به همراه پارک های-ریون نوشت. با بازی اوم جونگ-هوا و او جی-هو، این بر اساس داستان عاشقانه‌ی واقعی لی جو-یونگ، مدیرعامل یک شرکت تولید تلویزیونی بود که ده سال پس از جدایی با او، باز به همسرش، گلف‌باز حرفه‌ای گو من-سو، پیوست.

 

list