کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آیا ممکن بود که لوکی نقشه کانگ فاتح را بپذیرد؟
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



در سریال Loki دیدیم که نقشه کانگ فاتح (Kang The Conqueror) کشاندن لوکی (Loki) و سیلوی (Sylvie) برای مدیریت سازمان TVA بوده است. با این حال، چه می‌شد اگر واقعا آن‌ها این پیشنهاد کانگ را قبول می‌کردند؟ یا بهتر است بگوییم اصلا چه اتفاقی افتاد که این پیشنهاد پذیرفته نشد؟

سریال Loki بیشترین تاثیر را روی دنیای سینمایی مارول گذاشته است. در حقیقت این سریال داستان را دقیقا بعد از یکی از اتفاقاتی که در فیلم Avengers: Endgame رخ داد ادامه می‌دهد؛ به نحوی که پس از فرار کردن لوکی از خط زمانی سال ۲۰۱۲، می‌بینیم که سازمانی ناشناخته به نام تی وی ای که خود را محافظان زمان معرفی می‌کنند، ظاهر شده و او را به دادگاه همین سازمان دعوت می‌کنند. به هر حال اینکه لوکی فرار کرده بود، و از یک خط زمانی دیگر از سال ۲۰۱۲ هم چنین کاری انجام می‌شد، خود یک نشانه بزرگ برای این بود که جهان‌های مختلف در دنیای سینمایی مارول وجود دارند و به زودی باید منتظر گسترش اطلاعات درباره آن‌ها باشیم.

 

با این وجود، نکته‌ای که درباره این سریال وجود دارد، این بود که ما در آن با یکی از بزرگ‌ترین ابرشرورهای حال حاضر دنیای کمیک بوکی و همچنین سینمایی مارول، با نام کانگ فاتح آشنا شدیم. بیوگرافی این شخصیت در سایت سرگرمی برای اطلاعات بیشتر شما کار شده، اما همین که در سریال Loki دیدیم که او تمامی ابرقدرت‌های جهانی و هستی مانند اینفینیتی (Infinity)، اترنیتی (Eternity) و حتی واچر (Watcher) را هم نادیده گرفته و خط زمانی را خودش به تنهایی با تیمی که جمع کرده و شستشوی مغزی داده کنترل می‌کند، نشان می‌داد که او چقدر قدرتمند است!

 

با این حال بالاخره او هم از این قدرت بیش از حد خود پس از صرف میلیون‌ها سال مدیریت خط زمانی مقدس یا همان ۶۱۶ خسته شد و به همین ترتیب نیز، وقایع سریال Loki تا قسمت آخر به پیش رفتند تا ما شاهد نقشه کانگ فاتح که در اینجا با عنوان آنکس که می‌ماند یا همان He Who Remains ظاهر شده بود، برایمان نمایان شود.

 

نقشه کانگ فاتح در سریال Loki چه بود؟

 

mcu s kang the conqueror 5cyznntb91auyopr 5cyznntb91auyopr 1920x1080 1536x864 1

 

در سریال Loki تمامی اتفاقاتی که رخ داده بود، همه و همه برنامه کانگ فاتح بودند و ما این موضوع را در قسمت آخر به خوبی متوجه شدیم. همچنین تمامی اتفاقاتی که تا آن لحظه در خط زمانی مقدس رخ داده بودند نیز همه تحت کنترل سازمان تی وی ای و به عبارتی به خواست کانگ فاتح بوده است. با این وجود، کانگ در آخرین دوره‌های مدیریت زمان خود، ظاهرا تصمیم گرفته بود تا یک جایگزین را برای خود پیدا کرده و دیگر از این زندگی که همه آن به داشتن برتری بر سایر موجودات خلاصه شده، پایان بدهد.

 

او در واقع لوکی و سیلوی را برای این کار انتخاب کرده بود و از آنجا که همه چیز را دیده و می‌داند،‌ حتما چیزی را می‌دانسته که این کار را انجام داده است. به همین دلیل نیز در قسمت آخر سریال Loki می‌بینیم که او می‌گوید خیلی سناریوهای مختلفی را طی کرده تا فرد مناسبی را برای اینکه جای او را بگیرد پیدا کند، اما ظاهرا این فرد همین دو ورینت از لوکی هستند.

 

به همین خاطر هم کانگ قاطعانه به آن‌ها می‌گوید که می‌توانند جای او را بگیرند و سپس تی وی ای را مدیریت کنند. این در حالی است که پس از یک مکالمه نسبتا طولانی و توضیح دادن‌های کانگ، بالاخره لوکی موضوع را درک می‌کند و به دنبال راه حل است، در حالی که سیلوی چیزی را به جز انتفام نمی‌خواهد و قصد کرده تا حتما حتما کانگ را بکشد!

 

چه میشد اگر لوکی و سیلوی نقشه کانگ فاتح را می‌پذیرفتند؟

 

wallpapersden.com loki marvel comics

 

چه می‌شد اگر لوکی و سیلوی با نقشه کانگ موافقت کرده و کنترل اوضاع را به دست می‌گرفتند؟ شاید بهترین جواب برای این سوال این بود که آن‌ها به ورینت‌های تی وی ای کارشان را می‌گفتند و سپس سعی می‌کردند تا به جای پرون کردن تمامی شاخه‌ها، سراغ خط‌های زمانی بروند که در آن‌ها شخصی به نام ناتانائیل ریچاردز (Nathaniel Richards) به قدرت رسیده و روزی کانگ می‌شود. این کار می‌توانست واقعا طاقت‌فرسا باشد، اما با محاسبات درست و حتی کمک خود He Who Remains چنین اتفاقی کاملا انجام‌پذیر بود.

 

با این حال باید در نظر داشت که اگر لوکی و سیلوی این راه را می‌پذیرفتند، احتمالا اتفاقات عجیب و غریب بسیاری هم در دنیای سینمایی مارول رخ می‌داد که شاید داستان را به کلی عوض می‌کردند. برای مثال، امکان داشت که آن‌ها از ثور یا حتی تیمی گسترده‌تر از انتقام‌جویان استفاده کنند تا تهدیدهای مولتی ورس را خنثی کرده و به درستی آن را مدیریت کنند.

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها