کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آینده بسیار تاریک مرد عنکبوتی بعد از No Way Home
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



پس از فیلم Spider-Man: No Way Home آینده مرد عنکبوتی در وضعیت بسیار تاریکی قرار خواهد گرفت؛ چیزی که آثار بعدی آن را تشدید می‌کنند.

در پایان No Way Home بود که دیدیم آینده شخصیت اسپایدرمن برای همیشه تحت تاثیر قرار گرفت تا پیتر پارکر (Peter Parker) با بازی تام هالند (Tom Holland) تنهای تنها شود. در واقع پیتر تمام وقایع این فیلم را برای نجات آینده دوستان خود انجام داده بود و با انجام طلسم آخر توسط استیون استرنج (Stephen Strange) این کار انجام شد؛ طوری که پیتر آینده خود را فدا کرد تا دوستانش را برای همیشه نجات بدهد و جهان از خطر نجات پیدا کند. با این وجود در صحنه‌های پایانی این فیلم می‌بینیم که پیتر حتی قصد ندارد تا به دوستانش هویتش را توضیح دهد و به یک ابرقهرمان ناشناخته تبدیل شده است؛ در حالی که نسخه طولانی‌تر این فیلم اوضاع او را حتی سخت‌تر نشان می‌دهد.

 

در واقع نسخه The More Fun Stuff این فیلم در حالی منتشر شد که نسخه پس از تیتراژ آن به جای اینکه یک تریلر از فیلم Doctor Strange 2 باشد، اینبار بتی برنت (Betty Brant) را نشان می‌دهد که خاطرات خود و دوستانش در مدرسه را گزارش می‌دهد. در این صحنه‌ها در واقع همه چیز همانطور که در دو فیلم Homecoming و Far From Home دیده بودیم نشان داده می‌شود،؛ با این تفاوت که دیگر پیتر پارکر در بین آن‌ها دیده نمی‌شود! این یعنی وقتی که هم‌کلاسی‌های پیتر در حال خوشگذرانی در مدرسه و مسافرت‌های خود بوده‌اند، دیگر هیچ خاطره‌ای از پیتر پارکر در ذهن آن‌ها وجود ندارد و دوستان مرد عنکبوتی دیگر او را نمی‌شناسند.

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها