کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش 2022 SAS: Rogue Heroes-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال اس‌ ای‌ اس : قهرمانان سرکش
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش 2022 SAS: Rogue Heroes، براساس حوادث واقعی روایت شده و شکل‌ گیری سرویس هوایی ویژه را در طول جنگ جهانی دوم به تصویر می‌ کشد. در سال 1941 میلادی افسری جوان به نام دیوید استرلینگ که پس از یک تمرین آموزشی ناموفق در بیمارستانی در قاهره بستری شده است طرحی را برای ایجاد یک واحد مخفی کوچک ارائه می‌ دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش 2022 SAS: Rogue Heroes

سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش 2022 SAS: Rogue Heroes، یک سریال اکشن درام هیجان انگیز بریتانیایی به کارگردانی تام شنکلند می باشد و ساخت و پخش آن از سال 2022 آغاز شد. این سریال توسط استیون نایت ساخته شده است. تامی بولفین، مارتین هاینز و… از تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. هنرمندانی نظیر کانر سویندلز، جک اوکانل، آلفی آلن، جیکوب ایفان، سوفیا بوتلا، کورین سیلوا و… در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش، پس از پخش اولین قسمت با تماشای 5.526.000 بار در طول سال 2022 پنجمین برنامه با بیشترین تماشا در آن سال انتخاب شد. این سریال با نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبین و منتقدان روبه رو شده است به طوری که برای فیلمنامه، شخصیت‌ پردازی‌ ها، طراحی لباس، نحوه فیلمبرداری، نحوه کارگردانی، جلوه‌ های ویژه، سکانس‌ های مهیج، طراحی چهره و همچنین بازی های بازیگران به ویژه کانر سوییندلز تحسین شده است.

 

سریال اس ای اس: قهرمانان سرکش 2022 SAS: Rogue Heroes همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

SAS: Rogue Heroes از 2022 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها