کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

استودیوهای هالیوودی به دنبال فسخ قرارداد با نویسنده‌ها هستند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



اعتصابات هالیوود

استودیوهای هالیوودی به دنبال آن هستند تا در میانه اعتصابات، قراردادهای کلی خودشان با نویسندگان را فسخ کنند.

استودیوها گاهی اوقات تصمیم می‌گیرند تا با برخی از نویسندگان یا تهیه‌کننده‌ها و حتی بازیگران قراردادهای بلندمدت امضا کنند. این قراردادها نویسنده را مجاب می‌کند تا برای چندین سال برای این استودیو کار کند و پروژه‌های مختلفی را به ارمغان بیاورد.

با این حال، شروع اعتصاب نویسندگان از مدتی پیش به دلیل شرایط بد کاری و عدم توافق آن‌ها با استودیوها برای حقوق بهتر سبب شد تا آن‌ها اعتصاب کنند و از کار دست بکشند. پس از آن نیز بازیگران نیز به آن‌ها پیوستند تا این اعتصابات شکل جدی‌تری به خودش بگیرد.

با وجود اینکه برخی مذاکرات بین نویسندگان و بازیگران با نماینده‌های استودیوها در جریان است اما هنوز خبری از توافق وجود ندارد. حالا نیز گزارش‌های تازه منتشر شده حاکی از آن هستند که استودیوها به دنبال آن هستند تا قراردادهای بلندمدت خودشان با نویسنده‌ها را فسخ کنند.

با استناد به بند «شرایط پیش‌بینی نشده» هر کدام از طرفین قرارداد چه نویسنده و چه استودیو قادر است تا قرارداد را فسخ کند و در عین حال، توسط طرف قرارداد تحت پیگیرد حقوقی قرار نگیرد. از همین رو، استودیوها قصد دارند تا قراردادها را فسخ کنند و این در حالی است که با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

اعتصاب نویسندگان در حال رسیدن به ۹۰ روز ابتدایی خودش است و این احتمال می‌رود که از ابتدای ماه اوت قراردادهای بلندمدت بسیاری بین استودیوها و نویسندگان فسخ شود.

منبع: گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها