کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس Scrooge: A Christmas Carol 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن اسکروج : سرود کریسمس

خلاصه داستان

انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس Scrooge: A Christmas Carol 2022، در مورد مرد خسیسی به نام اسکروج می‌ باشد که سفری را به قصد رستگاری آغاز می‌ کند. او تنها یک شب فرصت دارد تا با گذشته خود روبه رو شده و آینده‌ ای بهتر بسازد اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس Scrooge: A Christmas Carol 2022

انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس Scrooge: A Christmas Carol 2022، یک انیمیشن ماجراجویی کمدی محصول مشترک کشور های آمریکا و انگلستان به کارگردانی استفن دانلی می باشد. نویسندگی انیمیشن را استفن دانلی و لزلی بریکوس انجام داده اند. این انیمیشن به عنوان اقتباسی از فیلمی به نام Scrooge محصول سال 1970 و  بر اساس رمانی سال 1843 به نام A Christmas Carol اثر چارلز دیکنز ساخته شده است. تهیه کنندگی انیمیشن را رالف کمپ و اندرو پیرس برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر لوک ایوانز، اولیویا کولمن، جسی باکلی، جانی فلین، فرا فی و… ار صداپیشگان شخصیت های این انیمیشن هستند.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس، به عنوان یادبودی برای بریکوس شناخته شده است که یک سال قبل از انتشار فیلم درگذشت. این انیمیشن نقد های مختلفی اما نسبتا مثبت از سوی منتقدان دریافت کرد. تدوین و ویرایش انیمیشن را گراهام سیلکاک انجام داده است. موسیقی متن انیمیشن نیز اثری از جرمی هالند اسمیت و لزلی بریکوس می باشد.

 

انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس Scrooge: A Christmas Carol 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Scrooge: A Christmas Carol 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها