کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

خبرهای جدید از ریبوت فیلم Spawn
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



 

خبرهای جدید از ریبوت فیلم Spawn

بازسازی فیلم اسپون Spawn، برای اکران در سال ۲۰۲۵، بر اساس گفته‌های جیسون بلام. جیسون بلام اطمینان دارد که بازسازی فیلم «اسپون» در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران خواهد شد، علی‌رغم تجربه چندین مانع و تأخیر در راه رسیدن به پرده بزرگ.

در یک مصاحبه جدید با ComicBook.com، بلام به طرفداران اثر تاد مک‌فارلین، خالق «اسپون»، یک به‌ روزرسانی امیدوارکننده ارائه داد. او تأیید کرد که بازسازی مورد انتظار هنوز در مسیر درست قرار دارد، حتی با توجه به اعتصابات اخیر هالیوود، زیرا او بر پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر اکران ۲۰۲۵ برای فیلم تأکید کرد.

مدیرعامل بلام‌هاوس با قاطعیت اظهار داشت. آخرین اخبار در مورد اسپون این است که ما بسیار نزدیک به داشتن یک فیلمنامه هستیم که همه ما احساس خوبی نسبت به آن خواهیم داشت. و وقتی آن را داشته باشیم، یک کارگردان و بازیگر را متصل خواهیم کرد و ما فیلم را خواهیم ساخت.

بلام برای اولین بار ژوئن ۲۰۲۵ را به عنوان تاریخ احتمالی اکران فیلم ذکر کرد و به رسانه گفت که «پیش‌بینی من این است که شاید ما در آن تاریخ یک فیلم اسپون ببینیم. بدون قول، اما این پیش‌بینی من است. به نظر می‌رسد که توسعه با سرعت ثابتی در حال حرکت است تا بلام بتواند وزن بیشتری به نظرات قبلی خود بیفزاید.

 

……..Spawn hamahang

 

 

مک‌فارلین فاش کرد که آنها چندین بازیگر لیست A را، از جمله جیمی فاکس و جرمی رنر، برای کار بر روی تولید آینده به خدمت گرفته‌اند، که این امر باعث رشد فهرست و بودجه تولید شده است. او گفته طرح اولیه من کمی به مشکل خورده است. مک‌فارلین به ComicBook.com گفت. ما در حال به خدمت گرفتن افراد لیست A هستیم.

نه فقط یکی، بلکه چندین نفر از افراد لیست A… آنچه آنها نمی‌خواهند این است که با تمام این افراد معروف در یک فیلم ترسناک ارزان و کم بودجه کار کنند. این دلیل نیست که آنها ثبت نام می‌کنند. آنها به دنبال یک اغراق بزرگ نیستند. اما، آنها همچنین به دنبال یک فیلم ترسناک با بودجه ۸ میلیون دلاری نیستند.

بازسازی اسپون مدتی است که در شکم هالیوود در حال رشد است و خالق اسپون، تاد مک‌ فارلین، از سال ۱۹۹۸، یک سال پس از اکران اولین فیلم، به نحوی در مورد این پروژه صحبت کرده است. مک‌ فارلین رسماً این فیلم را در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد و در سال‌های اخیر چندین به‌روزرسانی ارائه داد.

او در سپتامبر به IGN گفت که آنها در حال نزدیک شدن به خط پایان با فیلمنامه بودند قبل از اینکه اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) اعتصاب کند. او گفت که آخرین بازنویسی فیلمنامه توسط اسکات سیلور، مالکوم اسپلمن و مت میکسون تا صفحه ۸۰ پیش رفته است و او امیدوار است که آنها بتوانند آن را به محض پایان یافتن توقف کار تکمیل کنند.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها