کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اما مایرز به جمع بازیگران فیلم Minecraft اضافه شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

 

اما مایرز در فیلم Minecraft

هماهنگ، اما مایرز در فیلم Minecraft

 

اما مایرز به جمع بازیگران فیلم Minecraft اضافه شد

اما مایرز، بازیگر نقش ایند سینکلر در سریال Wednesday، به جمع بازیگران فیلم Minecraft اضافه شد. این فیلم که بر اساس بازی ویدیویی پرطرفدار Minecraft ساخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) اکران شود. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش مایرز در این فیلم در دسترس نیست. با این حال، او به جمع بازیگرانی اضافه می‌شود که شامل جیسون موموآ در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون و سباستین یوجین هانسن در نقش هنری می‌شوند. مایرز در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران جوان پرطرفدار هالیوود تبدیل شده است. اما مایرز از بازیگرهای آمریکایی است که با بازی در فیلم بیشه کار خود را آغاز کرد او در نقش انید سینکلر در سریال ونزدی به شهرت رسید.
جرد هس، کارگردان فیلم‌هایی چون Napoleon Dynamite و Nacho Libre، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. کریس بومن، هابل پالمر و مارکوس پرسون، فیلمنامه فیلم را به نگارش در می آورند. فیلم Minecraft یکی از پرانتظارترین فیلم‌های آینده است. این فیلم بر اساس یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ ساخته می‌شود و انتظار می‌رود که موفقیت تجاری بزرگی را کسب کند. تا به الان جزئیات بیشتری در مورد فیلم Minecraft اعلام نشده است اما با توجه خبرها به خاطر تکمیل نشدن فیلمنامه و اعتصاب بازیگران و نویسندگان فیلمبرداری این فیلم به تعویق افتاده است.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها