کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز 2023 LEGO Marvel Avengers: Code Red-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز

خلاصه داستان

در انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز LEGO Marvel Avengers: Code Red 2023، انتقام جویان گرد هم می‌آیند تا شهر نیویورک را نجات دهند، اما پس از مشاجره میان بیوه سیاه و پدرش، او در شرایطی مرموز ناپدید می‌شود. حال بیوه سیاه به همراه انتقام جویان مصمم است تا پدرش را پیدا کند، اما آن‌ها به زودی با دشمنی خطرناک و متفاوت از هر چیزی که قبلا با آن روبرو شده بودند، ملاقات می‌کنند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز 2023 LEGO Marvel Avengers: Code Red

انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز 2023 LEGO Marvel Avengers: Code Red، یک برنامه تلویزیونی با رده‌بندی سنی TV-Y7-FV می باشد که در تاریخ 27 اکتبر 2023 در آمریکا منتشر شده است. این اثر با مدت زمان 46 دقیقه در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، انیمیشن، خانوادگی و کودکانه قرار دارد. کارگردان انیمیشن کن کانینگهام و نویسندگان یوجین سون، هریسون ویلکاکس می باشند. گویندگانی همچون لورا بیلی، هیلی جوئل اوسمنت، ویل فریدل، ترور دوال، استیو بلوم، جیمز متیس سوم، لیام اوبراین، لورا پست و غیره به صداپیشگی پرداخته اند.

 

نکات انیمیشن

در انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز 2023 LEGO Marvel Avengers: Code Red، انتقام‌جویان برای جشن گرفتن پیروزی اخیر خود گرد هم می‌آیند، اما جشن آن‌ها به سرعت با ناپدید شدن مرموز پدر بلک ویدو، رد گاردین، قطع می‌شود. هنگامی که انتقام‌جویان تحقیق می‌کنند، متوجه می‌شوند که رد گاردین تنها فرد ناپدید شده نیست، و آن‌ها با دشمن جدید و خطرناکی روبرو می‌شوند که کاملاً متفاوت از هر چیزی است که قبلاً با آن مواجه شده‌اند.

 

انیمیشن انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز 2023 LEGO Marvel Avengers: Code Red همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

LEGO Marvel Avengers: Code Red 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها