کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن فرار مرغی 2000-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن فرار مرغی

خلاصه داستان

در انیمیشن فرار مرغی 2000، خانم توییدی یک مرغ داری را می گرداند که اکثر ساکنانش به زندگی کوتاه و یک نواخت شان، یعنی تخم گذاشتن و سرانجام به غذای اصلی روز یکشنبه ی آدم ها تبدیل شدن، تن داده اند. اما جینجر به دنبال زندگی بهتری است و مدت هاست به دنبال راهی برای فرار می‌گردد…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

انیمیشن فرار مرغی 2000

انیمیشن فرار مرغی 2000 Chicken Run، یک فیلم کمدی انیمیشنی محصول سال 2000 است که توسط پاته و آردمن انیمیشنز با همکاری انیمیشن دریم‌ورکس تولید شده است. این اولین فیلم بلند آردمن بود که توسط پیتر لرد و نیک پارک کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای از کری کرکپاتریک و بر اساس داستان اصلی نوشته شده توسط لرد و پارک ساخته شده است. فیلم شامل صداپیشگانی چون جولیا سوالها، مل گیبسون، تونی هایگارت، میراندا ریچاردسون، فیل دنیلز، لین فرگوسن، تیموتی اسپال، ایملدا استانتون، و بنجامین ویترو است.

 

بررسی انیمیشن

داستان در حومه شهر یورکشایر قرار دارد و درباره گروهی از مرغ‌های انسان‌نمای بریتانیایی است که یک خروس آمریکایی به نام راکی رودز را به عنوان تنها امید خود برای فرار از مزرعه می‌بینند، زمانی که صاحبان‌شان می‌خواهند آن‌ها را به پای‌های مرغ تبدیل کنند.

انیمیشن فرار مرغی 2000، هم از نظر نقد و هم فروش موفق بود و بیش از 220 میلیون دلار فروش داشت و به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن استاپ‌موشن در تاریخ تبدیل شد. در آن زمان، این فیلم موفق‌ترین انتشار انیمیشن دریم‌ورکس بود، اما در سال بعد توسط شرک پیشی گرفته شد.

دنباله‌ای با عنوان Chicken Run: Dawn of the Nugget در تاریخ 15 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. انتشار آن در نتفلیکس پس از نمایش جهانی در جشنواره فیلم بی‌اف‌آی لندن شصت و هفتم در 14 اکتبر 2023 صورت گرفت، که همزمان نمایش‌های پیش‌نمایشی در سینماهای بریتانیا نیز برگزار شد.

 

 

انیمیشن فرار مرغی 2000 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Chicken Run 2000 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها