کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول

کوین فایگی به شایعات بازگشت مرد آهنی (رابرت داونی جونیور) به دنیای سینمایی مارول واکنش نشان داد. فیلم مرد آهنی (تونی استارک) با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور، اهمیت زیادی در سینمای مارول دارد. مرد آهنی شروع کننده این فرنچایز بزرگ اکشن در سال 2008 بود که در پایان با فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) جان خود را برای نجات کهکشان از دست می دهد.

 

%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C %D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%84

 

با این پایان بندی ما با شخصیت مهم و کلیدی در دنیای سینما مارول خداحافظی می کنیم. اما اکنون با افت کیفیت این فرنچایز شایعه شده است که سران استودیو مارول می خواهند که او را با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور به دنیای سینما بازگردانند تا اینکه شاید بتوانند نظر مخاطبان را جلب کنند.

بنابراین اگر بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول را داشته باشیم با توجه به ماهیت جهان های موازی هیجان انگیز مرگ نمادین این قهرمان بی ارزش جلوه می کند. همچنین با توجه به اوضاع سینمای مارول، حضور تونی استارک باعث نگرانی طرفدارن آن شده است.

اما رئیس دنیای سینمایی مارول (کوین فایگی) شایعه بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول را تکذیب کرد و اعلام کرد که فعلا هیچ تصمیمی برای بازگشت مرد آهنی وجود ندارد . کوین فایگی در جریان مصاحبه ای با نمایشگاه Vanity Fair، در حالی که بازیگری رابرت داونی جونیور را در فیلم اپنهایمر ستود، خبر داد که به خاطر فروش بیشتر در گیشه سینما نمی خواهد که شخصیت تونی استارک را بی ارزش جلوه دهد.

جو روسو هم به عنوان یکی از کارگردانان فیلم Avengers: Endgame در خلال این مصاحبه اعلام کرد که رابرت داونی جونیور طوری در فیلم نقش آفرینی کرد تا اطیمنان حاصل کند که شخصیت مرد آهنی برگشت پذیر نخواهد بود و با گفتن این دیالوگ نمادین (من مرد آهنی هستم) مطمئن شدیم که نمایی خاص و جاودانه را ایجاد کردیم و تحت هیچ شرایطی آن خراب نمی کنیم.

اما این که شایعات به واقعیت تبدیل می شوند یا نه مشخص نیست و تا این که اعلامیه ای رسمی از سوی استودیو سینما مارول منتشر نشود نمی توان آنها را باور کرد. اما فعلا واکنش کوین فایگی، شایعات حول محور بازگشت تونی استارک را رد کرده است.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها