کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بازیگر نقش ونزدی از ترند شدن رقص Wednesday چندان هم خوشحال نیست
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



مدتی پیش جنا اورتگا (Jenna Ortega)، بازیگر نقش ونزدی آدامز از سریال Wednesday اظهار کرده بود که چندان هم از محبوبیت بیش از حد رقص ونزدی راضی نیست!

 

دیدیم که به هر بهانه‌ای ونزدی ‌آدامز (کسی که از جشن متنفر است!) هم در این رویداد شبانه حاضر شد. با این حال موضوعی که باعث شد تا حتی بیشتر از قبل طرفداران مجذوب سریال Wednesday شوند. حالت رقص خاص و عجیبی بود که جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز اجرا کرد.

 

 

نظر بازیگر نقش ونزدی آدامز درباره رقص معروف

 

اورتگا در مصاحبه‌های خود اظهار کرده بود که وقتی تیم سازنده به این سکانس رسیدند، به او اجازه دادند تا خودش هر حرکت و کاری که می‌خواهد با شخصیت Wednesday انجام بدهد و رقص را هرطور که می‌خواهد اجرا کند. این در حالی بود که به گفته اورتگا،‌ هنگام ضبط این صحنه، او بیمار بوده و حتی حال چندان خوشی را هم نداشته، ولی تمام تلاش خود را انجام داده تا یک اجرای عجیب، درخور شخصیت عجیب Wednesday Addams را انجام بدهد.

 

تیم برتون (Tim Burton) کارگردان سریال Wednesday به او هشدار داده بود که این رقص پس از پخش قسمت چهارم، به شدت محبوب خواهد شد. و باید منتظر دیدن اجرا شدن آن، توسط افراد معروف و مردم در فضای مجازی باشد. با این حال، بازیگر نقش ونزدی کار خود را انجام داد و حال می‌بینیم که حتی کرش بندیکوت از سری Crash هم این رقص را اجرا کرده است!

 

بازیگر نقش ونزدی اظهار کرده که بهتر بود آن سکانس را با حال بهتر و کمی فکر بیشتر ضبط کنند. به همین دلیل نیز وقتی که ترند شدن ویدیوهای آن را مشاهده می‌کند، چندان از کار خود راضی نیست. این در حالی است که در حال حاضر، حتی با گذشت ۶ هفته از پخش سریال. هنوز هم طرفداران بسیاری در فضای مجازی، ویدیوهای مختلف مربوط به رقص Wednesday و سکانس‌های مختلف این شخصیت را پست می‌کنند.

 

منبع : سرگرمی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها