کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

باکس آفیس | گیشه در تسخیر Barbenheimer
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



باکس آفیس | گیشه در تسخیر Barbenheimer

در دومین هفته اکران فیلم Barbie و فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر)، باکس آفیس همچنان در تسخیر Barbenheimer باقی ماند.

فیلم باربی (Barbie) که هفته گذشته توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خودش کند، این هفته به فروش ۹۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد تا در دومین هفته حضورش در گیشه همچنان در صدر جدول باکس آفیس باقی بماند و فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۳۵۱ میلیون دلار افزایش بدهد. این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی نیز تاکنون ۴۲۳ میلیون دلار فروش داشته تا فروش جهانی‌اش پس از دو هفته اکران به رقم ۷۷۴ میلیون دلار برسد.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم کمپانی یونیورسال به شمار می‌رود که همانند هفته گذشته در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم تازه کریستوفر نولان که هفته گذشته نتوانست بر فیلم «باربی» غلبه کند و صدرنشین شود، این هفته نیز از انجام این کار بازماند و به رده دوم بسنده کرد.

فیلم «اوپنهایمر» در دومین هفته حضورش در گیشه به فروش ۴۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در داخل این کشور را به رقم ۱۷۴ میلیون دلار رساند. این اثر سینمایی تاکنون در فروش خودش در خارج از آمریکا به رقم ۲۲۶ میلیون دلار دست پیدا کرده تا فروش جهانی این اثر پس از دو هفته حضور روی پرده سینماها از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کند.

فیلم عمارت متروکه (The Haunted Mansion)
فیلم Haunted Mansion

فیلم عمارت روح زده (Haunted Mansion) یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته به شمار می‌رود که با کسب فروش ۲۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا به رده سوم جدول باکس آفیس بسنده کرد. این فیلم که محصولی از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود، در خارج از آمریکا نیز رقم ۹ میلیون دلار را به دست آورده تا در اولین هفته اکرانش به فروش جهانی ۳۳ میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم صدای آزادی (Sound of Freedom) که هفته گذشته در رده سوم قرار داشت، این هفته با کسب فروش ۱۲ میلیون دلار در داخل آمریکا در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که چهارمین هفته اکرانش را سپری می‌کند، تاکنون فروش جهانی ۱۴۸ میلیون دلاری را تجربه کرده که همه آن مربوط به داخل آمریکا است.

فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One
فیلم Mission Impossible Dead Reckoning Part One

جدیدترین فیلم تام کروز یعنی فیلم مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها به فروش ۱۰ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

این فیلم تازه کمپانی پارامونت پیکچرز در طی سه هفته اکرانش به فروش ۱۳۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرده و در خارج از آمریکا نیز توانسته فروش ۳۰۹ میلیون دلاری را کسب کند تا فروش جهانی‌اش پس از این سه هفته به رقم ۴۴۸ میلیون دلار نزدیک شود.

فیلم ترسناک با من حرف بزن (Talk to Me) اثری ترسناک از کمپانی A24 است که اولین هفته حضورش روی پرده سینماها را تجربه می‌کند. این فیلم در اولین هفته به فروش ۱۰ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار گرفت. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Barbie۹۳
۲Oppenheimer۴۶
۳Haunted Mansion۲۴
۴Sound of Freedom۱۲
۵Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One۱۰٫۷
۶Talk to Me۱۰
۷Indiana Jones and the Dial of Destiny۴
۸Elemental۳٫۴
۹Insidious: The Red Door۳
۱۰Spider-Man: Across the Spider-Verse۱٫۴
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.Barbie

منبع: گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها