کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت ۲۰ فیلم از دی‌سی در ۱۰ سال اخیر بوده است
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت ۲۰ فیلم از دی‌سی در ۱۰ سال اخیر بوده است

کمپانی برادران وارنر با هدف رقابت با مارول، برنامه‌ریزی کرده بود تا طی ۱۰ سال، ۲۰ فیلم از دنیای دی‌سی را تولید کند. دیوید اس گویر، نویسنده‌ی فیلم Man of Steel (مرد پولادین)، در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرد که بهتر بود اگر کمپانی برادران وارنر به جای آغاز ساخت دنیای سینمایی با فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت)، یک دنباله‌ی مستقل متمرکز بر شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل می‌ساخت تصمیم به ساخت دنیای سینمایی تحت فشار رقابت با مارول بود.

استودیو مارول با موفقیت‌های ابتدایی خود موفق به شکل‌ دهی و گسترش دنیای سینمایی خود شد، اما کمپانی برادران وارنر در پی طی کردن مسیری کوتاه‌تر برای رسیدن به رقابت با مارول بود، که این مسیر موجب بدتر شدن شرایط دنیای سینمایی دی‌سی گردید.

 

Warner Brothers Company

 

دیوید اس گویر بیان کرد: من فشاری را که از سوی کمپانی برادران وارنر وارد می‌شد حس می‌کردم و می‌دانستم آن‌ها به دنبال ایجاد یک دنیای سینمایی به شکل مارول بودند، اما قبل از دویدن، باید راه رفتن را یاد گرفت. او همچنین توضیح داد که مدیران برادران وارنر و دی‌سی قصد داشتند طی ۱۰ سال ۲۰ فیلم تولید کنند، بدون اینکه برنامه‌ای مشخص یا فیلم‌نامه‌ای نوشته شده برای آن‌ها وجود داشته باشد، نشان‌دهنده‌ی این بود که طرح و ایده از ابتدا ناقص بوده است.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها