کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

برد پیت برای فیلم جدیدش خودروی فرمول یک می‌راند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



برد پیت برای فیلمبرداری فیلم جدیدش که درباره فرمول یک است، یک خودروی فرمول یک را می‌راند.

کارگردان جوزف کوزینسکی اولویت کار خودش را در هر فیلمی این قرار داده است تا بتواند به شکلی درست و در عین حال واقعی هیجان سرعت زیاد را به نمایش بگذارد. او که اخیرا فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را با بازی تام کروز ساخته، این بار قرار است فیلمی درباره مسابقات فرمول یک بسازد.

این فیلم تازه جوزف کوزینسکی درباره یک راننده بازنشسته فرمول یک با بازی برد پیت است و او قرار است برای این اثر با جری بروکهایمر همکاری کند و اثری را خلق کنند که احتمالا دقیق‌ترین و درست‌ترین فیلم اتومبیل‌رانی تا به امروز خواهد بود.

به منظور اینکه سازندگان بتوانند به بهترین شکل ممکن مسابقات فرمول یک را به نمایش بگذارند، تیم مسابقه‌ای را شکل دادند که از آخر فصل ۲۰۲۳ فرمول یک، در پیست مسابقه خواهند داد و عوامل به فیلمبرداری آن خواهند پرداخت. در این میان نیز ستاره فیلم یعنی برد پیت نیز قرار است در داخل خودروی فرمول یک بنشیند و خودش آن را براند.

ماشینی که برد پیت قرار است در این فیلم تازه سوار آن شود، توسط شرکت مرسدس طراحی شده، شرکتی که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ موفق به کسب هفت جایزه قهرمانی مسابقات فرمول یک شده است. علاوه بر این، جوزف کوزینسکی از تکنولوژی و درس‌هایی که به هنگام فیلمبرداری فیلم «تاپ گان: ماوریک» آموخته استفاده خواهد کرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن این فیلم تازه را خلق کند.

راننده فرمول یک لوئیس همیلتون به عنوان مشاور در این فیلم حضور دارد و یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی آن نیز محسوب می‌شود. دامسون ادریس نیز اخیرا به عنوان بازیگر به این فیلم پیوسته و قرار است در آن نقش‌آفرینی کند.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها