کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال بهتره با ساول تماس بگیری 2015 Better Call Saul-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال بهتره با ساول تماس بگیری
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

اسپین‌آف سریال بریکینگ بد می باشد که داستانش در مورد وکیل والتر وایت، ساول گودمن و دفتر وکالت او و نحوه آشنایی او با اعضای گروه درست قبل از رخ دادن اتفاقات بریکینگ بد می باشد. ماجرا از سال ۲۰۰۲ یعنی زمانی که ساول با نام جیمی مک‌گیل و بعنوان وکیل مدافع عمومی در دادگاه آلباکرکی مشغول به کار بود، آغاز می‌شود.

درباره فیلم

Spread the love



بهتره با ساول تماس بگیری

بهتره با ساول تماس بگیری Better Call Saul، یکی از محصولات موفق و محبوب تلویزیونی شبکه AMC در ژانر درام جنایی بوده است. این سریال از سال ۲۰۱۵ شروع به پخش شده و به عنوان یک پیش‌نمایش برای سریال معروف بریکینگ بد (Breaking Bad) شناخته می‌شود. سریال به کارگردانی و نویسندگی وینس گیلیگان (Vince Gilligan) و پیتر گولد (Peter Gould) ساخته شده است. بازیگر اصلی آن باب اودنکرک می باشد و دیگر بازیگران ریا سیهورن، جاناتان بنکس، اتریک فابیان، مایکل مندو و مایکل مک‌کین و … هستند.

منتقدین به این سریال توجه ویژه ای نشان دادند و جوایزی را هم دریافت کرد. این سریال در سایت IMDB رتبه 82 بهترین آثار تلویزیونی را از آن خود کرد. قسمت اول این سریال بیش از 4 میلیون بیننده داشت که به عنوان بهترین قسمت اول یک مجموعه تلویزیونی در تاریخ شبکه کابلی رکورد ثبت کرد.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری 2015 Better Call Saul همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

2015 تا 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها