کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




بهتره با ساول تماس بگیری-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال بهتره با ساول تماس بگیری
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

سریال بهتره با ساول تماس بگیری 2015-2022 Better Call Saul، اسپین‌آف سریال بریکینگ بد می باشد که داستانش در مورد وکیل والتر وایت، ساول گودمن و دفتر وکالت او و نحوه آشنایی او با اعضای گروه درست قبل از رخ دادن اتفاقات بریکینگ بد می باشد. ماجرا از سال ۲۰۰۲ یعنی زمانی که ساول با نام جیمی مک‌گیل و بعنوان وکیل مدافع عمومی در دادگاه آلباکرکی مشغول به کار بود، آغاز می‌شود.

درباره فیلم

Spread the love



بهتره با ساول تماس بگیری

بهتره با ساول تماس بگیری 2015-2022 Better Call Saul، یکی از محصولات موفق و محبوب تلویزیونی شبکه AMC در ژانر درام جنایی بوده است. این سریال از سال ۲۰۱۵ شروع به پخش شده و به عنوان یک پیش‌نمایش برای سریال معروف بریکینگ بد (Breaking Bad) شناخته می‌شود. سریال به کارگردانی و نویسندگی وینس گیلیگان (Vince Gilligan) و پیتر گولد (Peter Gould) ساخته شده است. بازیگر اصلی آن باب اودنکرک می باشد و دیگر بازیگران ریا سیهورن، جاناتان بنکس، اتریک فابیان، مایکل مندو و مایکل مک‌کین و … هستند.

منتقدین به این سریال توجه ویژه ای نشان دادند و جوایزی را هم دریافت کرد. این سریال در سایت IMDB رتبه 82 بهترین آثار تلویزیونی را از آن خود کرد. قسمت اول این سریال بیش از 4 میلیون بیننده داشت که به عنوان بهترین قسمت اول یک مجموعه تلویزیونی در تاریخ شبکه کابلی رکورد ثبت کرد.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Better Call Saul 2015 تا 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها