کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بلا رمزی از خاندان مورمونت تا دنیایی آخر الزمانی
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



بلا رمزی از خاندان مورمونت تا دنیایی آخر الزمانی

بلا رمزی Bella Ramsey، با وجود سن کمش، توانسته است در فرنچایزهای معتبری نقش‌آفرینی کند و آینده‌ای درخشان برای خود ترسیم کند. ایزابلا می رمزی در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۳ در ناتینگهام، واقع در شمال انگلستان، متولد شد. از سن ۴ سالگی، علاقه‌اش به بازیگری آغاز شد و به همین خاطر به همراه خانواده‌اش به لافبورو، شهر دیگری در انگلستان، نقل مکان کرد تا در کلاس‌های هنر و بازیگری شرکت کند، در حالی که تحصیلات خود را از طریق مدرسه آنلاین ادامه می‌داد.

 

رمزی

 

تا ۱۱ سالگی، بیشتر وقتش را صرف تحصیل و یادگیری بازیگری در سطح آماتور کرد تا اینکه به سازمان بریتانیایی کارگاه تلویزیون مرکزی نوجوانان دعوت شد و در تست‌های بازیگری متعددی شرکت کرد تا مسیر خود را برای ورود به پروژه‌های متفاوت هموار سازد. با وجود سن کم، بلا رمزی از ابتدا استعدادهای بازیگری خود را به نمایش گذاشت و در اولین تجربه جدی بازیگری خود، فرصت حضور در سریال فانتزی و حماسی Game of Thrones را به دست آورد، که یک انقلاب در دنیای تلویزیون به شمار می‌رفت.

 

رمزی همآهنگ

 

در نقش لیانا مورمونت در فصل‌های ششم تا هشتم Game of Thrones ظاهر شد و با بازی خود، نقدهای مثبتی دریافت کرد و به سرعت به ستاره جوان این سریال معروف شد. پس از Game of Thrones، بلا در سال ۲۰۱۷ نقش اصلی را در سریال The Worst Witch بر عهده گرفت و برنده جایزه بهترین بازیگر در جشنواره آکادمی کودکان بریتانیا شد. سپس در پروژه‌های مختلفی همچون Two for Joy ،Holmes & Watson ،Princess Emmy ،Judy و Requiem بازی کرد و توانایی‌های خود را در ژانرهای مختلف نشان داد.

 

همآهنگ

 

همچنین صداپیشگی کاراکتر هیلدا را در انیمیشن سریالی Hilda بر عهده گرفت، که از سال ۲۰۱۸ پخش شده و جوایز متعددی دریافت کرده است. با انتخاب برای ایفای نقش در اقتباس تلویزیونی The Last of Us، بلا رمزی و پدرو پاسکال به عنوان بازیگران اصلی این پروژه انتخاب شدند، که با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. با این حال، بازی بلا در این سریال تحسین برانگیز بود و وی را به یکی از نامزدهای ۷۵مین دوره جشنواره امی تبدیل کرد.

 

 

بلا رمزی، که علاوه بر بازیگری به خوانندگی و نوازندگی گیتار علاقه‌مند است، همچنین در انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget و سریال Time صداپیشگی و بازی کرده است. این هنرمند جوان و محبوب، که سال‌ها با بی‌اشتهایی عصبی دست و پنجه نرم کرده، به نشانه‌ای از استقامت و توانایی در غلبه بر چالش‌ها تبدیل شده است.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها