کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تاخیر در اکران فیلمها از جمله باب اسفنجی و ماموریت غیر ممکن 8
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



A Quiet Place

….

تاخیر در اکران فیلمها از جمله باب اسفنجی و ماموریت غیر ممکن 8

بیشتر فیلم‌ها به تعویق می‌افتند: پس از اینکه دیزنی به دلیل اعتصاب بازیگران چندین پروژه را مجدداً برنامه‌ریزی کرده است، حالا پارامونت نیز در حال پیروی از این روند است. در نتیجه، تاریخ‌های جدید اکران برای دو سال آینده وجود دارد. علاوه بر ددپول ۳، مأموریت: غیرممکن ۸ نیز به دلیل اعتصاب مجبور به توقف تولید برای مدت نامعلومی شده و حالا تاریخ اکران جدیدی دریافت کرده است.

مأموریت جدید با حضور تام کروز، سایمون پگ و هیلی اتول، دیگر در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران نخواهد شد، بلکه احتمالاً در تابستان ۲۰۲۵ به نمایش درخواهد آمد. پیش‌درآمد ترسناک یک مکان آرام: روز اول نیز با تأخیر اندکی حدود ۳ ماهه روبرو شده و حالا در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ در ایالات متحده به نمایش درخواهد آمد.

فیلم اگر سال آینده، به کارگردانی جان کراسینسکی و با بازی رایان رینولدز، یک هفته جلو کشیده شده و به تاریخ ۱۷ می ۲۰۲۴ منتقل شده است. این فیلم درباره مردی است که می‌تواند دوستان خیالی دیگران را ببیند و با آنها صحبت کند. فیلم جدید فیلم باب اسفنجی: به دنبال اسکوئرپنتز تا انتهای ۲۰۲۵، یعنی دقیقاً در تاریخ ۱۹ دسامبر، اکران نخواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها