کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تاریخ تقریبی فصل دوم سریال Loki مشخص شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



تقریبا دو سال پس از پخش فصل اول، حالا تاریخ تقریبی پخش فصل دوم سریال Loki مشخص شده است.

 

سریال لوکی (Loki) حدود دو سال پیش با اولین فصل از خودش توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند و به یکی از سریال‌های موفق مارول تبدیل شود. حالا پس از مدت‌ها انتظار،‌ تاریخ تقریبی پخش فصل دوم سریال مشخص شده است.

اولین فصل از سریال «لوکی» در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شده بود و حالا گزارش شده که پخش دوم این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود ولی هنوز به صورت دقیق تاریخی برای آن تعیین نشده است.

در این گزارش تازه درباره پخش فصل دوم سریال «لوکی» آمده که ماه اکتبر محتمل‌ترین زمان برای شروع پخش سریال خواهد بود و این در حالی است که برخی گمانه‌زنی‌ها ماه سپتامبر را زمان احتمالی شروع پخش فصل دوم می‌دانستند.

علاوه بر این، گزارش شده که فصل دوم سریال «لوکی» به دلیل مشکلات داستان‌سرایی با تأخیرهایی مواجه شده و در آن نیز جاناتان میجرز در چندین نسخه مختلف از کانگ فاتح حضور خواهد داشت. در فصل دوم سریال «لوکی» تام هیدلستون در نقش اصلی، سوفیا دی مارتینو در نقش سیلوی و اوون ویلسون در نقش موبیوس به همراه تعدادی دیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

پس از پایان فصل اول سریال «لوکی» و کشته شدن کانگ به دست سیلوی، حالا در فصل دوم، لوکی وارد یک دنیای متفاوت در سازمان TVA شده که در آن، همه چیز تحت کنترل کانگ قرار دارد. سکان کارگردانی فصل دوم سریال را جاستین بنسون و آرون مورهد در دست دارند، کسانی که سریال مون نایت (Moon Knight) را ساختند.

منبع: گیم فا

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها