کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تریلر جدید فیلم Dune 2 منتشر شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



تریلر جدید فیلم Dune 2 منتشر شد

پوسترهای جدید و تریلر سوم فیلم Dune 2 که توسط برادران وارنر منتشر شده است حاوی تصاویر جذابی از نبردهای حماسی و بزرگ فیلم می باشد که پل اتریدیز سعی می کند تا با کمک بومیها و افراد باقی مانده، سیاره آراکیس را آزاد کند. همچنین شاهد رابطه عاشقانه دو شخصیت، پل اتریدیز با چانی هم هستیم.

 

hamahang 1

 

تلماسه بخش دو Dune: Part Two فیلمی در ژانر علمی تخیلی و حماسی ساخت آمریکا می باشد که در مارس 2024 اکران خواهد شد. کارگردانی فیلم بر عهده دنی ویلنوو بوده است. فیلمنامه اثر ویلنوو، جان اسپیتز و اریک راث می باشد. این فیلم دنباله فیلم تلماسه 2021 است و دومین اقتباس از کتاب فرانک هربرت. فیلم Dune نامزد 9 چایزه اسکار شد که توانست 6 جایزه را از آن خود کند.

در فیلم Dune: Part Two، بازیگران فیلم قبلی هم حضور دارند از جمله تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم و چندین بازیگر جدید به پروژه اضافه شد همچون فلورنس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن و لئا سیدو.

داستان فیلم دوم سفر اسطوره ای دوک پل اتریدیز را بررسی می کند که با قدرتی که دارد می تواند انسان را به آینده ای بهتر هدایت کند. پل با چانی و فرمن وارد اتحاد شده و در راه انتقام قرار می گیرد. او بعد از تصرف امپراتوری در مسیر دو راهی عشق و سرنوشت جهان قرار می گیرد .

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها