کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

جدیدترین تصاویر از سریال Avatar: The Last Airbender
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

 

جدیدترین تصاویر از سریال Avatar: The Last Airbender

جدیدترین تصاویر از سریال Avatar: The Last Airbender، این اولین نمایش مخفیانه منتشر شده نیست، اما این اولین بار است که طرفداران سریال انیمیشنی شخصیت‌هایی مانند جون و جت را در نسخه زنده بازسازی شده می‌بینند. آردن چو، که به خاطر نقش‌های مکرر خود در شیکاگو مد و تین ولف شناخته می‌شود، نقش جون را در این سریال جدید بازی می‌کند، در حالی که سباستین آموروسو به عنوان جت روی صحنه خواهد رفت.

…..

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender

…..

برای کسانی که با شو اصلی نیکلودئون آشنا نیستند، جون یک شکارچی جایزه‌بگیر با اخلاقی مبهم است که توسط زوکو، فرزند بزرگتر فایر لرد اوزای، استخدام شده تا آواتار را دستگیر کند. در مقابل، جت رهبر گروه جنگجویان آزادی است، گروهی از پناهندگان پادشاهی زمین، که از زمان قتل والدین خود توسط آتش‌افروزان علیه ملت آتش کینه‌ای طولانی داشته است.

….

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender

….

تصاویر جدید همچنین شخصیت‌های دیگر محبوب را نشان می‌دهند: یکی از آن‌ها کانا است، که به عنوان گرن گرن توسط نوه‌هایش سوکا و کاتارا خطاب می‌شود. او یک عنصربندر (کسی که قادر به کنترل عناصر است) نیست، اما یک درمانگر ماهر است و یکی از قدیمی‌ترین ساکنان قبیله آب می‌باشد.

….سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender….

به نظر می‌رسد که مکانیک، این بار در اقتباس آینده، زمان صفحه‌ای درخور توجهی خواهد داشت. یک تصویر جدید یک نمایش مخفیانه برای مخترع پادشاهی زمین، با بازی دنی پودی، ارائه می‌دهد. تام ون استام، علاوه بر اینکه به عنوان یک سردبیر تمام وقت در IGN فعالیت می‌کند، علاقه‌ زیادی به الدن رینگ، جنگ ستارگان و فوتبال دارد. او تلاش می‌کند تا همه چیز را بازی کند، اما به ندرت در این کار موفق می‌شود.

….
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها