کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تصویر تازه فیلم The Killer با حضور تیلدا سوئینتون
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فیلم The Killer

به تازگی تصویری از فیلم مورد انتظار The Killer با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوئینتون منتشر شده است.

فیلم قاتل (The Killer) پروژه مورد علاقه دیوید فینچر به شمار می‌رود که سرانجام پس از مدت‌ها ساخته شده و قرار است در سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. حالا نیز تصویری تازه از آن منتشر شده که دو بازیگر اصلی آن را در روبروی هم نشان می‌دهد.

در این تصویر تازه منتشر شده از این فیلم نئو نوآر و مهیج که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، مایکل فاسبندر و تیلدا سوئینتون دیده می‌شوند. از جمله دیگر بازیگرانی که در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به چارلز پارنل، سالا بیکر، سوفی شارلوت و کری اومالی اشاره کرد.

فیلم The Killer
فیلم The Killer

در حال حاضر جزئیات زیادی درباره فیلم «قاتل» در دست نیست اما این اثر سینمایی داستان آدمکشی را دنبال می‌کند که با کارفرمایان قبلی خودش درگیر می‌شود و همچنین مشکلاتی نیز با خودش دارد. سکان کارگردانی این اثر را خود دیوید فینچر در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز اندرو کوین واکر قلم زده است.

فیلم «قاتل» در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد و سپس در تاریخ ۱۰ نوامبر (جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود.

منبع: گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها