کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تمدید سریال وایکینگ‌ها: والهالا برای فصل سوم
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



کمپانی نتفلیکس با انتشار یک اعلامیه از تمدید فصل سوم سریال تاریخی و درام Vikings: Valhalla (وایکینگ‌ها: والهالا) خبر داده است.

 

 

سریال تاریخی و درام Vikings: Valhalla (وایکینگ‌ها: والهالا) که به عنوان دنباله مستقیم سریال وایکینگ‌ها محصول شبکه هیستوری شناخته می‌شود، 100 سال پس از ماجراجویی‌های پسران رگنار جریان داشته و توسط کمپانی نتفلیکس تهیه شده است. مجموعه‌ای که تاکنون 2 فصل از آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته و با استقبال خوبی از سمت بینندگان مواجه شده است.

 

 

فصل دوم این سریال در حالی به پایان رسید که ۳ شخصیت اصلی این مجموعه به نام‌های لیف اریکسون با هنرنمایی سم کورلت، فریدیس اریکسدوتیر با هنرنمایی فردیا گوستافسون و هارالد هاردرادا با هنرنمایی لیو سوتر به دنبال ماجراجویی‌های خود رفته و مخاطبین را در انتظار وقایع هیجان‌انگیزی که در سرزمین‌های جدید به وقوع خواهد پیوست، باقی گذاشتند.

 

با توجه به روند موفقیت‌آمیزی که Vikings: Valhalla در طی 2 فصل پخش شده از خود نشان داده است، کمپانی نتفلیکس در خبری خوشحال‌کننده اعلام نموده که وایکینگ‌های محبوب تلویزیون برای فصل سوم در سال 2024 باز خواهند گشت.

 

البته هنوز هیچ اطلاعاتی از فصل سوم در دسترس نبوده و مشخص نیست که مخاطبین این مجموعه درام و تاریخی باید انتظار چه شخصیت‌ها و وقایع جدیدی را در فصل سوم داشته باشند.

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها