کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نجات یافته توسط روبی 2022 Rescued by Ru by-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نجات یافته توسط روبی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نجات یافته توسط روبی Rescued by Ruby 2022، در مورد یک سرباز دولتی به نام دن است که رویای پیوستن به تیم جستجو و نجات K-9 را در سر می‌پروراند اما هیچ کس به او این فرصت را نمی‌دهد. در این میان یک سگ پناهگاه به نام روبی نیز رویای داشتن یک خانه امن را در سر می‌پروراند اما امید خود را از دست داده است...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نجات یافته توسط روبی 2022 Rescued by Ru by

فیلم نجات یافته توسط روبی 2022 Rescued by Ru by،K، یک فیلم بیوگرافی، درام، خانوادگی ساخت آمریکا به کارگردانی کت شی است که توسط استودیو Fezziwig تهیه و منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط کارن جانزن نوشته شده است. بازیگران شامل: گرانت گاستین، اسکات ولف، کایلا زندر، کامیل سالیوان، تام مک‌بیث، شارون تیلور، آیلین پد، جود کولهام کیز و … هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم نجات یافته توسط روبی 2022 Rescued by Ru by، این فیلم پس از اکران با بازخوردهای مثبت زیادی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و اکثر آن ها بازی خوب بازیگران، فیلمنامه و داستان جذاب آن را تحسین کردند و Saved by Ruby را یک فیلم خانوادگی عالی توصیف کردند.

 

 

 

فیلم نجات یافته توسط روبی 2022 Rescued by Ru by همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Rescued by Ruby 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها