کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تی‌وی اسپات جدیدی از فیلم The Flash منتشر شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



در تی‌وی اسپات جدید منتشر شده از فیلم مورد انتظار The Flash شاهد حضور شوالیه تاریکی هستیم.

 

یکی از آثار مورد انتظار ژانر ابرقهرمانی سینمای ۲۰۲۳ میلادی، فیلم The Flash (فلش) با هنرنمایی ازرا میلر در قامت بری آلن می‌باشد که پس از سال‌ها حواشی و تغییر کارگردان، بالاخره می‌تواند بر پرده سینما به اکران دربیاید. اثری که بنا به گزارشات منتشر شده، وظیفه ریبوت دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده داشته تا DCEU پس از ۱۰ سال به کار خود پایان داده و شرایط برای آغاز دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری جیمز گان و پیتر سفران مهیا شود.

به همین سبب نیز شاهد داستانی هستیم که از وقایع فلش‌پوینت الهام گرفته است. جایی که بری آلن به گذشته سفر کرده تا مادرش را از مرگ حتمی نجات دهد. با این حال دست‌کاری او در خط زمانی باعث به وقوع پیوستن اتفاقاتی غیرمنتظره و هولناک خواهد شد که دنیای دی‌سی را برای همیشه تغییر می‌دهد.

با توجه به این که فیلم The Flash حول محور ایده جهان‌های موازی جریان دارد، شاهد حضور همزمان ۲ بتمن هستیم که مایکل کیتون و بن افلک ایفای نقش آن‌ها را بر عهده خواهند داشت و در تی‌وی اسپات جدید این فیلم سکانس‌های جذابی را رقم زده‌اند. در ادامه می‌توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید.

 

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در نظر گرفته شده است.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها