کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

جایمن هانسو در فیلم Rebel Moon
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



جایمن هانسو در فیلم Rebel Moon

در جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم اکشن و علمی تخیلی Rebel Moon، جایمن هانسو را در شخصیت ژنرال تیتوس می بینیم. فیلم ماه سرکس جدیدترین ساخته کارگردان مشهور هالیوود، زک اسنادر در ژانر حماسی است که در کل یک پروژه دو قسمتی می باشد که به زودی بخش اول آن به نام Rebel Moon – Part One: A Child of Fire پخش خواهد شد که بازیگرانی همچون صوفیا بوتله، چارلی هونام، ری فیشر، جایمن هانسو و بائه دونا، در آن به نقش آفرینی می پردازند.

 

 

Rebel Moon

 

 

با توجه به حضور جایمن هانسو در فیلم Rebel Moon به معرفی او می پردازیم. جایمن هانسو یک هنرپیشه بنینی-امریکایی می باشد که از سال 1989 تاکنون در سینما به فعالیت مشغول است. هانسو کار سینمایی خود را با حضور در فیلمهای موزیکال شروع کرد. اولین حضورش در سینما با فیلم، بدون تو من هیچم بود و با بازی در فیلم آمیستاد اثر اسپیلبرگ به شهرت رسید. او به دلیل نقش هایش در فیلمهای گلادیاتور، در آمریکا و الماس خونین شهرت بیشتری کسب نمود. جایمن هانسو دو اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلمهای در آمریکا و الماس به دست آورد.

داستان فیلم سینمایی Rebel Moon قسمت اول در مورد مردم سرزمینی می باشد که توسط نیروهای بالیساریوس ظالم مورد اذیت قرار می گیرند و این رنج و سختی ها آنها را مجبور می کند که از بین خود نماینده ای انتخاب کنند تا اینکه به نقاط مختلف کهکشان سفر کرده و تعدادی از جنگجویان ماهر و کار کشته را دور هم جمع کند تا اینکه در برابر زورگویی و ظلم و ستم بالساریوس به مقابله بپردازند.

از شخصیت های مهم و کلیدی قسمت اول فیلم Rebel Moon ژنرال تیتوس می باشد که جایمن هانسو این شخصیت را بازی کرده است. او کسی است که زمانی به بالیساریوس خدمت کرده و حالا حقایق در مورد او روشن شده است. اکنون ژنرال تیتوس در کنار مردم ایستاده تا اینکه بتواند سالهای گذشته را جبران کند. به نظر می رسد که فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire در 22 دسامبر 2023 از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها