کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

حضور سولجربوی در سریال Gen V با انتشار تصویری تایید شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



Gen V

سولجربوی با هنرنمایی تماشایی جنسن اکلس که در فصل سوم The Boys حسابی خوش درخشیده بود، در اسپین آن با عنوان Gen V به هنرنمایی خواهد پرداخت.

در دوره و زمانه‌ای که ژانر ابرقهرمانی با آثار کلیشه‌ای و ضعیف مارول و دی‌سی به اشباع و تکرار دچار شده است، سر و کله مجموعه تلویزیونی The Boys (پسران) پیدا شد تا نه تنها این ژانر را احیا نماید، بلکه بینندگانش را نیز با وقایع و شخصیت‌هایی همراه نماید که از کلیشه و تکرار به دور بوده و تاکنون با ۳ فصل آن‌ها را به وجد آورده است. اثری که در فصل سوم خود با اضافه کردن جنسن اکلس در قامت سولجربوی باری دیگر تمامی توجهات را به سمت خود معطوف نمود و شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر کشید.

در حالی که تولید فصل چهارم The Boys به سبب اعتصابات بازیگران و فیلم‌نامه‌نویسان با تاخیر مواجه شده اما طرفداران این سریال می‌توانند شاهد پخش نخستین اسپین‌آف از این مجموعه با عنوان Gen V (نسل وی) باشند که بر روی ابرقهرمانان نوجوانی تمرکز دارد که مشغول یادگیری و سر و کله زدن با قدرت‌های فرابشری خود هستند.

حال نیز به تازگی تصویری در صفحه توییتر سریال Gen V منتشر شده که خبر از حضور سولجربوی در این اسپین‌آف می‌دهد که قطعاً هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصویر بپردازید.

1 32

 

فصل نخست مجموعه تلویزیونی Gen V در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) از طریق سرویس آمازون پرایم پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها