کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

حضور هیتلر در دنباله فیلم The Kings Man
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



حضور هیتلر در دنباله فیلم The Kings Man

حضور هیتلر در دنباله فیلم The Kings Man، متیو وان فاش کرد که فیلم The King’s Man در ابتدا به عنوان یک سریال در نظر گرفته شده بود و برای آن برنامه‌های متفاوتی وجود داشته است. مجموعه فیلم‌های Kingsman را می‌توان به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین و منحصر به فردترین آثار ژانر اکشن در دهه اخیر سینما دانست، که اصالتاً برگرفته از کمیک‌هایی با همین نام است که توسط مارک میلر در نشریات مارول در سال ۲۰۱۲ منتشر شده‌اند.

…..

The Kings Man copy

….

متیو وان، به عنوان یکی از کارگردانان خوش ذوق و با سبک منحصر به فرد در هالیوود، موفق شده است سه فیلم جذاب و دیدنی را از این کمیک‌ها اقتباس کند و به پرده سینما بیاورد. اکنون، در پی مراسم کمیک‌کان نیویورک، او اطلاعات جالبی را در مورد این مجموعه در اختیار طرفداران قرار داده است. شاید جالب باشد بدانید که پیش از انتخاب تارون اجرتون برای بازی در نقش اگزی/گری آنوین، تهیه‌کنندگان به بازیگران سیاه‌پوستی نظیر جان بویگا و دنیل کالویا نیز فکر کرده بودند.

متیو وان همچنین به بحث در مورد پیش‌درآمد The King’s Man که در سال ۲۰۲۱ تولید شد پرداخت و اعلام کرد که در ابتدا قصد داشتند یک سریال تلویزیونی از آن تولید کنند. وان گفت: «ما در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودیم که این اثر را به صورت یک سریال تلویزیونی تولید کنیم. ایده‌ای که در ذهن داشتیم، تولید چیزی شبیه به The Crown بود، اما با فضای کمیک‌های Kingsman و طولانی‌مدت که طی چند دهه ادامه یابد. این موضوع البته در نهایت به صورت یک فیلم سینمایی محقق شد و به تماشاگران ارائه گردید.

The King’s Man با بازی دانیل برول، ریس ایفانز، آرون تیلور-جانسون و جما آرترتون، در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به نمایش درآمد و فروشی معادل ۱۲۴ میلیون دلار را تجربه کرد که چندان قابل توجه نبود. نکته قابل توجه، سکانس پایانی پس از تیتراژ بود که دیوید کروس را در نقش آدولف هیتلر جوان به تصویر می‌کشید. متیو وان در مورد این سکانس اعلام کرد که هدف آن‌ها نمایش روند صعود هیتلر پس از جنگ جهانی اول و روایت چگونگی رسیدن او به قدرت بوده است.

این موضوع قرار بود محور دنباله بعدی قرار گیرد و حتی فیلم‌نامه آن نیز نوشته شده است. با این حال، وان اعلام کرده است که در حال حاضر از ساخت فیلم دیگری بر اساس این فیلم‌نامه فعلاً اطلاعی ندارد و با توجه به فروش ناامید کننده ۱۲۴ میلیون دلاری، هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی سازنده برای دنباله‌ای از آن چراغ سبز نشان داده باشد یا خیر. در همین راستا، متیو وان تمرکز خود را بر تولید Kingsman 3 و ریبوت Kick-Ass قرار داده است و شاید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ساخت دنباله‌ای از The King’s Man با محوریت آدولف هیتلر باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها