کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آمرزیدگان شهر نیوآرک

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021، پسری در یکی از پرآشوب‌ترین دوران تاریخ نیوآرک و درست زمانی که گانگسترهای رقیب نیز در حال قدرت گرفتن هستند، رشد کرده و دوران نوجوانی خود را پشت سر می‌گذارد در نهایت او تبدیل به رئیس قدرتمند یک باند خلافکار می‌شود اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021

 فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021، یک فیلم درام جنایی آمریکایی است که توسط آلن تیلور کارگردانی شده و توسط دیوید چیس و لارنس کانر نوشته شده است. این فیلم پیش‌داستان سریال جنایی به نام The Sopranos باکارگردانی چیس است و در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ در نیوآرک، نیوجرسی اتفاق می‌افتد.  تهیه کنندگی فیلم را نیز دیوید چیس بر عهده داشته است. هنرمندانی چون آلساندرو نیوولا، جان برنثال، ویرا فارمیگا، کوری استول، بیلی مگنوسن، ری لیوتا و… در فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک نقش آفرینی کرده اند. جالب است بدانید این فیلم آخرین اجرای منتشرشده‌ی ری لیوتا قبل از مرگ او در سال بعد از انتشار فیلم است.

 

نکات فیلم

شرکت‌های برادران وارنر، پیکچرز و نیو لاین سینما حقوق تولید فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021، را به همراه HBO Films به دست آوردند. این فیلم از منتقدان نظرات معمولاً مثبتی را دریافت کرد و بسیاری از افراد اجرای گاندولفینی و نیوولا را تحسین کردند. اگرچه برخی از نقدها نسبت به اسکریپت وارد شد. با این حال، این فیلم در باکس آفیس با درآمد 13 میلیون دلار در مقابل یک بودجه 50 میلیون دلاری ناکام بود در حالی که در HBO Max موفقیت استریمینگ را کسب کرد و به افزایش تعداد بیننده‌ها برای سریال  The Sopranos کمک کرد.

 

فیلم آمرزیدگان شهر نیوآرک The Many Saints of Newark 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Many Saints of Newark 2021 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها