کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Reptile Hamahang
0
خزنده
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در فیلم خزنده Reptile 2023 پس از قتل وحشیانه یک مشاور املاک جوان، یک کارآگاه سرسخت به نام تام نیکولز (با بازی بنیسیو دل تورو) تلاش می‌کند تا حقیقت را در پرونده‌ای که هیچ چیزش آنطور که به نظر می‌رسد نیست، کشف کند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خزنده Reptile

فیلم خزنده Reptile، یک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا و به کارگردانی گرانت سینگر می باشد که توسط کمپانی‌ Black Label Media ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم را نیز گرانت سینگر، بنجامین بروور و بنیسیو دل تورو نوشته اند.

خزنده فیلمی پرتحرک است که با استفاده از اصول، توانسته است که در حد و اندازه های یک اثر جنایی خود نمایی کند که می‌توان آن را اثری شاید استاندارد در نظر گرفت که ژانرمحور است و نسبت به خصوصیات یک اثر پلیسی معمایی وفادار مانده است.

بازیگران

در فیلم خزنده Reptile، بازیگرانی به ایفای نقش پرداخته اند همچون بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، اریک بوگوسیان، آلیسیا سیلورستون، دومنیک لامباردوتزی، فرانسیس فیشر … که دو ساعت و نیم مخاطب را نسبتا درگیر فیلم می کنند.

نکات فیلم

 فیلم خزنده Reptile با اول در تاریخ 7 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورننو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و بعد در 22 سپتامبر همان سال در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد. این فیلم در نهایت در تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و غیره … به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم خزنده بر عهده، استیون براون، بنیسیو دل تورو، بروس فرانکلین، تاد لاکینبیل، ترنت لاکین بیل، لیبی پتکاف، مولی اسمیت، ریچل اسمیت، ست اسپکتور و ریک یورن بوده است. کوین هیکمن تدوین و ویرایش فیلم را انجام داده است و فیلمبرداری آن کار مایک گیولاکیس می باشد.

نقد و بررسی

فیلم خزنده Reptile، پرتحرک است که با استفاده از اصول، یک اثر جنایی ساخته شده است که می‌توان آن را اثری شاید استاندارد در نظر گرفت که ژانرمحور است و نسبت به خصوصیات یک اثر پلیسی معمایی عمل می‌کند. اما با این حال این‌ همه چاله در پرونده برای پیچیدگی داستان نیاز نیست زیرا ذهن تماشاگر را خسته می کند و همین موضوع منجر به پایین آمدن کیفیت آن می‌شود.

یکی از اهداف فیلم اصرار بر پررنگ کردن تفاوت ظاهری و معنوی در دو قشر مختلف جامعه است. شخصیت‌های زیادی در فیلم خزنده Reptile، حضور دارند که تعداد انبوه آن‌ها ما را به فکر وا می‌دارد که از کجا آمدند. هدف از مجدشان چیست و چطور اینقدر راحت و بی دلیل حذف می‌شوند.

همچنین Reptile، اسم غلط و ترس برانگیزی برای این فیلم می باشد که در کل ویژگی هیچ یک ار شخصیتها را بر ملا نمی کند. این فیلم که تا حدی پر تنش می باشد فقط دارای یک نقش جالب جذاب با بازی بنیسیو دل تورو است. اما رمز و رازی که پیرامون این نقش اصلی وجود دارد تا انتهای داستان کشف نمی شود. همچنین رشد شخصیت برای هیچ‌ یک از کاراکتر‌ها ایجاد نمی شود.

فیلم خزنده Reptile 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Reptile 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها