کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ساردخت The Starling Girl 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ساردخت

خلاصه داستان

جم استارلینگ دختری 17 ساله در یک جامعه مسیحی سختگیر بزرگ شده و در تلاش است تا جایگاه خود را در جهان کشف کند. در این میان او آرزو دارد یک مسیحی وظیفه‌ شناس باشد و با عضویت در گروه رقص کلیسا به شادی دست می‌یابد اما در نهایت آرزوهای رو به رشد او و همچنین سنت‌ های جامعه بر روی دوش جم سنگینی می‌کنند. در این میان زمانی که یک کشیش جوان به نام اوون پس از انجام کار تبلیغاتی در خارج از کشور به کلیسا بازمی‌گردد، همه چیز کاملا تغییر کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ساردخت The Starling Girl 2023

فیلم ساردخت The Starling Girl، یک فیلم امریکایی در ژانر درام است. این فیلم توسط لورل پارمت نوشته و کارگردانی شده است.  این فیلم اولین اثر او به عنوان کارگردان می باشد. الیزا اسکنلن، لوئیس پولمن، ایمی سیمپسون، رن اشمیت، کلر الیزابت گرین و آستین آبرامز در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم ساردخت The Starling Girl، در جشنواره فیلم ساندنس در ژانویه 2023 به نمایش درآمد، جایی که برای جایزه بزرگ داوران نامزد شد. در جوایز اسپیریت مستقل در سال 39، پارمت نامزد بهترین اسکرین‌ پلی نخستین برای فیلم ساردخت شد. این فیلم توانست به فروش 161.290 میلیون دلاری دست پیدا کند. موسیقی متن فیلم نیز اثری از لرد هرون می باشد.

 

فیلم ساردخت The Starling Girl 2023 با دوبله فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Starling Girl 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها