کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی قاتل تمام عیار

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی قاتل تمام عیار Totally Killer 2023، وقتی که قاتل مشهور ( قاتل شیرین ۱۶ ) پس از ۳۵ سال به طور بی‌رحمانه باز می‌گردد تا یک قربانی دیگر برگزیند، جیمی ۱۷ ساله به طور اتفاقی به سال ۱۹۸۷ باز می‌گردد و تصمیم می‌گیرد قبل از آغاز کار قاتل، او را متوقف کند اما...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023

فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023، یک فیلم ترسناک، فانتزی، معمایی و کمدی محصول کشور آمریکا می باشد که کارگردان آن نهناتچکا خان است. این فیلم توسط دو کمپانی Blumhouse Television و Divide Conquer تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز دیوید ماتالون، ساشا پرل راور، جن دی آنجلو و دیوید ماتالون به صورت مشترک به نگارش درآورده اند. هنرمندانی همچون کرنان شیپکا، اولیویا هولت، چارلی گیلسپای، لاچلین مونرو، تروی لای آن جانسون، لیانا لیبراتو، کلسی مائوما و… در فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه‌کنندگی این فیلم را جیسون بلوم، آدام هندریکس و گرگ گیلریث به صورت مشترک برعهده داشته اند.

 

نکات فیلم

فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer، اولین بار در تاریخ 28 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی Fantastic Fest در کشور آمریکا به نمایش درآمد. موسیقی متن آن اثری از مایکل اندروز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جاد اورتون انجام شده است، همچنین تدوین این فیلم برعهده ی جرمی کوهن بوده است.

 

فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Totally Killer 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها