کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم محصور Surrounded 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی محصور

خلاصه داستان

در سال 1870 میلادی پنج سال پس از جنگ داخلی، یک زن آزاده و سرباز سابق با لباس مبدل در قالب یک مرد به غرب سفر می‌کند تا مالکیت یک معدن طلا را به دست آورد. اما پس از اینکه کالسکه‌ او توسط گروهی از دزدان قاتل مورد حمله قرار می‌گیرد او مجبور می‌شود تامی والش قانون‌شکن افسانه‌ ای را اسیر کرده تا سایر مسافران باقی‌مانده به دنبال کمک بروند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم محصور Surrounded 2023

فیلم محصور Surrounded، یک فیلم در ژانر وسترن و درام آمریکایی است. این فیلم توسط آنتونی مندلر کارگردانی شده است. اندرو پاگانا و جاستین توماس نویسندگان فیلم می باشند. در این فیلم لتیشا رایت، جیمی بل، جفری دونووان، مایکل کی،کوین ویگینز، برت گلمن نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم محصور، پس از انتشار بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد اما درکل برای کارگردانی، موسیقی متن، طراحی لباس، فضاسازی‌ها، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب لتیشیا رایت و جیمی بل، طراحی چهره، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شد. موسیقی متن فیلم محصور نیز اثری از رابین هانیبال می باشد.

 

فیلم محصور Surrounded 2023 با دوبله فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Surrounded 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها