کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مرکز پلیس Copshop 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مرکز پلیس

خلاصه داستان

یک هنرمند حیله‌گر به نام تدی مورتو برای فرار از چنگال یک قاتل حرفه‌ ای و ترسناک به نام باب ویدیک نقشه‌ای طراحی میکند. اکنون وی همه چیز را برنامه ریزی کرده تا در داخل کلانتری یک شهر کوچک پنهان شود اما زمانی که باب ویدیک هر طور شده به آنجا میرسد دیگر مرکز پلیس هم نمی تواند از جان تدی محافظت کرده و وجود یک پلیس تازه کار نیز همه چیز را به هم می ریزد تا اینکه…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم مرکز پلیس Copshop 2021

فیلم مرکز پلیس Copshop، یک فیلم در ژانر اکشن و دلهره آور آمریکایی است. این فیلم به کارگردانی جو کارناهان می باشد. فیلم توسط کورت مک‌لئود و جو کارناهان بر اساس یک داستان از مک‌ لئود و مارک ویلیامز نوشته شده است. جرارد باتلر، فرانک گریلو، الکسیس لودر، توبی هاس و چاد ال کلمن در این فیلم حضور داشتند.

 

فیلم مرکز پلیس Copshop 2021، با بودجه ی 43.5 میلیون توانست در ایالات متحده و کانادا 5.2 میلیون دلار، در دیگر مناطق 1.5 میلیون دلار و در مجموع به 6.7 میلیون دلار فروش برسد. جالب است بدانید فیلم مرکز پلیس پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبه رو شد و آنها بازی بازیگران، فیلمنامه، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری این فیلم را تحسین کردند. موسیقی متن فیلم مرکز پلیس اثری از کلینتون شورتر می باشد.

 

فیلم مرکز پلیس Copshop 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Copshop 2021 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها